Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuhan kysäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Lasta ei saa pakottaa syömään ja maistamisenki pitäs olla vapaaehoista. Mun mielest järkevintä on antaa lapsen ite valita muutamasta terveellisestä vaihtoehdoista. Esim. puuro, täysjyväleipä + jotain terveellistä päälle, maustamaton jogurtti + marjoja, hedelmä/juures..
eiiiii missään tappauksesa ainakaan näin.
No tuota... Eemin äidillä ei ole paljoa käsitystä siitä mitä ruokailu saa maksaa päiväkodissa.
tunnet siis kyseisen henkilön. =)
Ei onneksi kuulu minun tuttavapiiriin, mutta heitin lonkalta kun luin tekstin. Ehkä sinäkin voisit lukea?
Miksi ei onneksi? musta on asiallinen teksti.
No kun aamupala ja ruoka yleensäkään ei saa maksaa maltaita. Se on tarkka euromäärä joka siihen laitetaan.
Jos haluaa että lapsi syö maustamatonta jugurttia ja marjoja niin ne on sitten annettava kotona, päiväkodeilla siihen tuskin löytyy rahaa.
aika monessa tarhassa kuitenki on joskus jogurttia ja marjaa. erilaisia marja juttuja tarjotaan joskus puuronki lisukkeena, niin miksi ei jogurtin kanssa? marjat on usein survottuna.
Idea onkin siinä ettei kaikkea ole joka aamu tarjolla, eli et voi valita listalta aamiaista, joskus on jugurttia ja marjoja joskus on puuroa. Deal with it.
Tänään oli lapsilla muroja, ja sekin on kiva juttu.
En minä ainakaan ole niin pösilö että kuvittelisin että joka päiväkodissa on hotellitason aamiainen josta voi mieleiset valita.