Mitä mieltä olette siitä että rahattomana hankitaan lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaisn ymmärtää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä onnistuin seurustella ns. väärien miesten kanssa liian kauan, olin jo 28 kunnes sain kierrokseen tämän nykyisen. Ja siis olin 31 kun esikoinen syntyi.

Olisin halunnut lapsia jo aiemmin, mutta kun hyvää miestä ei saatunut kohdalle (ja olin nuorena liian sinisilmäinen) niin eipä niitä voinu hankkia.

Siis meinaan ehkäisystä huolehtiminen on niiin, niin helppoa nykypäivänä, että niitä oikeita vahinkoja ei pitäisi olla kuin kourallinen.

Jos kaksi työtöntä kohtaa ja saavat lapsen se on ihan ok, tai vaikka saavat 5 lasta. Mutta jos kumpikaan osapuoli ei ole valmis edes lähtemään töihin, mitä voisi olla tarjolla. Mielummin haluaa olla kotona perheen kanssa. Kun sossu kuitenkin maksaa kaiken. Joillakin sossun perheillä on varaa ostaa jopa 600-700€ huippuhienoja pesukoneita.
Meillä vaikka on työssäkäyvää porukkaa talossa ja lapsia, niin esim pesukone on ostettu jostain alennusmyynnistä max 350€. Saatikka jos sossusta joutuis rahaa anelemaan uuteen koneeseen, eikä edes kelpaa vaikka saisi uuden kun ei ole tarpeeksi hieno :D
Ihmettelen kyllä suuresti sossun elättinä olemista vapaasta omasta tahdosta. Mulle se olis ainakin erittäin noloa ja siitä yrittäis päästä mahd pian irti.

Yhteistyössä