Silmäsyöpää on joissain tapauksissa havaittu valokuvissa, koska silmän kohdalle tulee epäselvä valkoinen piste.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:http://i29.tinypic.com/1zlfw9s.jpg Tuossa melkeinpä pahimmillaan.
eikö muiden mielestä tuo toinenkin silmä mene jotenkin liikaa "piiloon"?? Mun mielestäni se menee jotenkin hassusti, vaikka on se terve silmä. Mä en ainakaan saa silmää noin sivulle
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:^no tossa ylemmässä kuvassa on ihan normaali punaheijaste, vaikka se onkin toista silmää haaleampi.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:^no tossa ylemmässä kuvassa on ihan normaali punaheijaste, vaikka se onkin toista silmää haaleampi.
mun kuvissako?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:^no tossa ylemmässä kuvassa on ihan normaali punaheijaste, vaikka se onkin toista silmää haaleampi.
mun kuvissako?
sun sun.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:nyt pelottaa.. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:^no tossa ylemmässä kuvassa on ihan normaali punaheijaste, vaikka se onkin toista silmää haaleampi.
mun kuvissako?
sun sun.![]()
eli onko toi normaalia vai pitääkö ottaa yhteyttä lääkäriin..miks mun piti mennä lukee tämmöstä...?? |O :headwall: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Joo soita neuvolaan ja käytä ainakin kahella eri asian tuntijalla :hug: :hug: :hug: