Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:Mä en edelleen ymmärrä, miks ap riehut täällä niille, jotka on eri mieltä sun kanssa? Jos tilanne on sun mielestä niin paha, oikee kanava ois puhe miehes kanssa, ei tappelu keskustelupalstalla.
Valvomisvuorot teidän sovittava, jollei se onnistu, teidän parisuhteessa on muutakin häikkää kuin tämä valvomishomma, sehän on selvä.
Toisekseen: täällä aika monikin on kysellyt, miksi toinen teistä ei jäisi kotiin sairaan lapsen kanssa, siinä tosiaan sais ottaa sitten vähän rennommin ja nukkua päivällä, kun lapsikin lepää?
Sori täytyi tässä tehdä vähän töitä koneen ulkopuolellakin, joten kesti vastaaminen. En riehu, mutta en myöskään ymmärrä miksi kaikki väittää, että isä saa nukkua yöt ja äitin kuuluu valvoa aina... :S Kuten olen sanonut niin mies on ihana päivällä ja vapaa-aikana mutta yöllä kiukkuaa ja kiroilee. Eikä ymmärrä puhetta. Mutta taidanpa lopettaa purkautumiset täällä kun aina vaan saa paskaa niskaan. Sori kaikille, jatkan yövalvomisia ja poltan itseni loppuun...
Mitäs paskaa tuo mun viesti sisälsi? Tätä juuri tarkotan, ei oo reilua alkaa motkottamaan niille, jotka ei välttämättä oo satasella samaa mieltä sun kanssa. Meinaan siis, että jos ite koet tilanteen noin huonoks, et varmaan tarvitse itsellesi palstan hyväksyntää. Sitä paitsi olisin huolissani tuollaisesta miehestä, joka on auvoinen isäntä päivällä ja yöllä tyystin erilainen ja outo. Ja "sori kaikille, jatkan yövalvomisia..", sulle ei siis käy mitkään ihmisten ehdotukset vuorojen sopimisesta yms yms ja sitten vielä melskaat täällä kaikille. Huhhuh. Mikset sano miehelles, että homma kusee?
Ja sitten vielä tuosta hoitamisesta: Nyt oikeesti miettikääpä hiukan. Sanot, ettei ollut tarvetta muuttaa hoitosuunnitelmaa, kun mummo muutenkin lapsen hoitaa. No, et siis halunnut ottaa vastaan mahdollisuutta jäädä kotiin ja levätä?!! Kuinka väsynyt sitä sitten on, jollei tuota mahdollisuutta ota ilolla vastaan?
No, saatpahan sairaslomalla sitten levätä, kun oot ensin polttanu ittes loppuun, niinkuin sanot.