Mitä mieltä olette tästä tilanteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zp

Vieras
Mies jätti minut pääsiäisenä, minun tekemäni virheen takia..en pettänyt, tai muuta vastaavaa, mutta oli kuitenkin liian iso asia miehelle "selvitettäväksi" joten näki paremmaksi vaihtoehdoksi jättää minut. Oltiin siinä vaiheessa seurusteltu 2v ja melkein jo kihloissakin, jos näin voi sanoa.

Mielestäni mies luovutti liian helpolla ja jätti asiat vain roikkumaan ilmaan, ennemmin kuin koitti selvittää tilannetta. Oli puhumatta minulle tämän jälkeen viikkoja ja kuukausia, kunnes nyt on meidän välit lämmenneet uudelleen ja olen viettänyt aikaani hänen kanssaan n. 2-3kk aika tiivistikin. Silti häntä ahdistaa puhua yhteen palaamisesta, enkä uskalla painostaa, ettei hän taas uudelleen etäänny.

Nyt haluaisin jollain tavalla näyttää hänelle että tosissaan haluan vain hänet, eikä minulla ole aikomustakaan luopua toivosta, jota vielä on. Millä tavoin saan hänet ymmärtämään että hän on ainut jonka haluan, ja jonka kanssa haluan viettää lopun elämääni..ennen eroa mies oli myös tätä mieltä, niinkuin minäkin..mutta nyt asia kaipaa uudelleen kipinää, jotta mies muistaa sen.

Vinkkejä/tapoja ym. jolla voin näyttää hänelle tämän kaiken, sanoilla ei ole niinkään merkitystä, ne unohtuvat helposti ja muutenkin kun tuo mies ahdistuu nykyisin jos liian syvällisiä puhutaan. Ennen oli eri juttu.

[QUOTE="vieras";26993279]No mitä sä teit?

Vaikea kommentoida miten voisit korjata teon, kun ei tiedetä tekoa tai petoksen astetta.[/QUOTE]

Menin eksälleni yöksi, känni-illan päätteeksi, koska kotiin oli 5km matkaa ja kyytiä ei ollut. Mutta MITÄÄN ei tapahtunut, ainut vaan että mies ei tätä usko ihan kirkkain silmin varmastikaan...

Tätä sä et halua kuulla, mutta.... Unelmatilanne miehelle. Naiselta saa seksiä ja se on tottelevainen kuin hyvinkasvatettu lemmikki: ei se uskalla sanoa mitä itse haluaa kun pelkää että mies pelästyy.

No, en tiedä onko miehiä niin erilaisia, mutta eikö miehen nyt pitäis jäädä vaille jotain? Että se tajuaisi että haluaa sut? Koska nythän sillä on jo sut, täysin omissa ohjissaan. Sulla vaan ei ole sitä.

Niinpä...nyt on luottamusta jo kertynyt, ja tietää että vihaan tuota eksääni..se nyt vaan tosissaan sattui olemaan "ainut" paikka mihin silloin pääsin, eksä kun tuli huolesta soikeana kysymään että meinaanko kävellä kotiin kun olin jo matkalla siihen suuntaan ja jotenkin ympärikännissä sitten tein hyvän päätöksen että menenpä niille yöks kun mua sinne ensin kysyi. Ei olisi pitänyt.

Mutta tippaakaan alkoholia en ole pääsiäisen jälkeen juonut..ei enää ole mun juttu, pilasin sillä jo asiani.

[QUOTE="Vieras";26993359]Tätä sä et halua kuulla, mutta.... Unelmatilanne miehelle. Naiselta saa seksiä ja se on tottelevainen kuin hyvinkasvatettu lemmikki: ei se uskalla sanoa mitä itse haluaa kun pelkää että mies pelästyy.

No, en tiedä onko miehiä niin erilaisia, mutta eikö miehen nyt pitäis jäädä vaille jotain? Että se tajuaisi että haluaa sut? Koska nythän sillä on jo sut, täysin omissa ohjissaan. Sulla vaan ei ole sitä.[/QUOTE]

Tätä olen itsekin miettinyt..että millä tavalla saan tilanteen käännettyä ns. toisinpäin. Ei ole hyvä että olen koko ajan tavoitettavissa..kyllästymiseen asti, jolloin hänellä ei edes tule ikävä välissä..

[QUOTE="piipa";26993369]Saanko kysyä miksi et mennyt taksilla kotiin, tai vaikka kävellyt?[/QUOTE]

No tosiaan olin kävelemässä kotiin jo kunnes tää eksä jostain juoksi mut kiinni ja on niin hyvä puhumaan ja manipuloimaan että lähdin hänen matkaan kun "eihän hän voinut jättää mua kävelemään" minä tyoerä menin lankaan. Ja täällä päin ei takseja käytetä oikeastaan kamalan paljoa, pieni kylä kun on, niin ei tullut mieleen edes soittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä;26993385:
Yksi maailman yleisimmistä valheista: "mitään ei tapahtunut". Move on, nothing to see here.

Niinpä, siksi tää onkin niin vaikeeta selittää toiselle etten ole tehnyt mitään koska tuosta asiasta eniten valehdellaan..aina, oli sitten syy mikä tahansa. Ja kukaan ei ole ollut todistamassa muuta, mutta siinä vaiheessa jos miestäni olisin pettänyt niin olisin itse jättänyt hänet, en olisi sen asian kanssa pystynyt elämään, omatunto kaivertaa pienemmistäkin asoista.

Tätä olen itsekin miettinyt..että millä tavalla saan tilanteen käännettyä ns. toisinpäin. Ei ole hyvä että olen koko ajan tavoitettavissa..kyllästymiseen asti, jolloin hänellä ei edes tule ikävä välissä..

No lopetat tuon. Sanot että et enää halua olla pelkkä pano, vaan tyttöystävä. Sanot että olet kertonut totuuden ja tehnyt virhearvion kännissä, jota kadut. Et kuitenkaan voi jatkaa tavalla joka satuttaa. Sitten pidät pintasi: voi olla että mies häipyy kokonaan.
Jos tuntuu että menetät liikaa, niin jatkat noin ja toivot parasta.

• Tykkää
Reactions: eras, vierailija
Mä en "uskaltaisi" jatkaa miehen kanssa. Jos hän on tapahtuneen jäklkeen viikkoja ja kuukausia puhumatta, niin miten muut normaalit vastoinkäymiset ovat menneet? Onko teillä ollut aiemmin riitoja tai erimielisyyksiä? Oletko tehnyt aina niinkuin mies haluaa? Entä jos olet pitänyt oman pääsi, niin miten mies on käyttäytynyt? Onko hän pitänyt viikon mykkäkoulua vai mitä on tapahtunut?

[QUOTE="Vieras";26993445]No lopetat tuon. Sanot että et enää halua olla pelkkä pano, vaan tyttöystävä. Sanot että olet kertonut totuuden ja tehnyt virhearvion kännissä, jota kadut. Et kuitenkaan voi jatkaa tavalla joka satuttaa. Sitten pidät pintasi: voi olla että mies häipyy kokonaan.
Jos tuntuu että menetät liikaa, niin jatkat noin ja toivot parasta.[/QUOTE]

Tuo on kyllä hyvä...ja tätä säätämistä on jo jatkunut niin kauan että on jo melkein sama asia kun oltaisiin yhdessä, mutta en tiedä mikä siinä niin ahdistaa sitten että aina kun menen kyselemään että joko voidaan yhteen palata niin vastaus on että "aina hosut liikaa, etenet liian nopeasti"..

[QUOTE="vieras";26993464]Mä en "uskaltaisi" jatkaa miehen kanssa. Jos hän on tapahtuneen jäklkeen viikkoja ja kuukausia puhumatta, niin miten muut normaalit vastoinkäymiset ovat menneet? Onko teillä ollut aiemmin riitoja tai erimielisyyksiä? Oletko tehnyt aina niinkuin mies haluaa? Entä jos olet pitänyt oman pääsi, niin miten mies on käyttäytynyt? Onko hän pitänyt viikon mykkäkoulua vai mitä on tapahtunut?[/QUOTE]

On ollut riitoja, mutta ne on yleensä puhuttu läpi, ja hänen kanssa oli ennen tosi helppo puhua, mutta tosta asiasta menee täysin lukkoon joka kerta jos jotenkin tulee puheeksi. Vissiin satutti häntä niin paljon, ja hänellä kun ei ennen ole ollut "kunnollista" parisuhdetta, joten ei oikein tiedä miten suhtautua ja tuo pilvilinnoista tippuminen oli jotain täysin uutta hänelle...siksi niin vaikeaa, että jättää mielummin keskustelematta. Ja pyytelee välillä anteeksi että on nyt sellainen, tiedostaa kyllä itsekin tilanteen mutta sanoo aina että "ei pysty VIELÄ". Joten.....hmm

Tuo on kyllä hyvä...ja tätä säätämistä on jo jatkunut niin kauan että on jo melkein sama asia kun oltaisiin yhdessä, mutta en tiedä mikä siinä niin ahdistaa sitten että aina kun menen kyselemään että joko voidaan yhteen palata niin vastaus on että "aina hosut liikaa, etenet liian nopeasti"..

Ei siinä mikään ahdista. Mutta kivaahan se vaan on kun toinen matelee ja on hyppysissä, ja voi itse vedota ah niin loukattuihin tunteisiin ja siihen että anteeksiantoon menee aikaa... Ja sitten saa taas seksiä/suuseksiä korvaukseksi.

No oli rumasti sanottu, mutta tuolta se nyt näyttää.

• Tykkää
Reactions: Saksamamma
On ollut riitoja, mutta ne on yleensä puhuttu läpi, ja hänen kanssa oli ennen tosi helppo puhua, mutta tosta asiasta menee täysin lukkoon joka kerta jos jotenkin tulee puheeksi. Vissiin satutti häntä niin paljon, ja hänellä kun ei ennen ole ollut "kunnollista" parisuhdetta, joten ei oikein tiedä miten suhtautua ja tuo pilvilinnoista tippuminen oli jotain täysin uutta hänelle...siksi niin vaikeaa, että jättää mielummin keskustelematta. Ja pyytelee välillä anteeksi että on nyt sellainen, tiedostaa kyllä itsekin tilanteen mutta sanoo aina että "ei pysty VIELÄ". Joten.....hmm

Myönnät, että annoit exällesi pillua, niin sillä selvä.

[QUOTE="Vieras";26993508]Ei siinä mikään ahdista. Mutta kivaahan se vaan on kun toinen matelee ja on hyppysissä, ja voi itse vedota ah niin loukattuihin tunteisiin ja siihen että anteeksiantoon menee aikaa... Ja sitten saa taas seksiä/suuseksiä korvaukseksi.

No oli rumasti sanottu, mutta tuolta se nyt näyttää.[/QUOTE]

Ja sitä se luultavasti onkin, mutta tämä on juuri se asia missä tarvitsen neuvoja ja apuja että millä tavalla teen asiat toisin, että hän ymmärtää asioiden oikean laidan.

Koska tällä hetkellä tilanne on tämä: viikonloppuisin menen hänen luokseen, ilmoittaa aina kun on kotona..menen sinne, yleensä vaan nukutaan tai syödään, katsotaan leffaa ym. ja välillä viikoilla tulee käymään mun luona ja ihan vaan ollaan, harvemmin mitään "harrastellaan", mutta kai hänellä on siinä taka-ajatuksena se että pitää mua jotenkin varalla sitten koko ajan ._.

Yhteistyössä