K
köyhä?
Vieras
Eli mä olen opiskelija + osa-aikatyöläinen (tulot n. 450 euroa kuussa, kun en miehen tulojen takia saa asumislisää) ja mies on vakitöissä (bruttopalkka 3000 euroa + yrityksestä saatavat tulot n. 10 000 e vuodessa). Mies on tosi pihi monissa asioissa, ja olen tästä toisaalle valittanut ennenkin. Vauvan LA on kohta ja miestä ei ole kiinnostanut yhtään edes vilkaista vauvatarvikkeita (sänkyä, hoitopöytää, vaunuja) ja olen sitten opintolainalla ostanut pinniksen, hoitopöydän ja käytetyt vaunut. Mies puhui aiemmin, että maksaa vauvan tarvikkeet, mutta ei sitten ollut yhtään kiinnostunut niistä ja suuttuu kun otin asian puheeksi. 500 euron vuokrasta maksan 200 euroa, eli käteen jää 250 euroa, josta maksan osan ruuasta, omat laskuni tietenkin ja kodin yhteisiä laskuja (esim. netti ja sähkölaskuja). Mies ei maksanut mulle noista vauvatavaroista, koska hänen mukaansa hän olisi saanut ne halvemmalla ostettua, joten olen maksanut "turhasta", eikä se ole hänen moka. Kuitenkin meillä minä teen kotityöt ja ruuan miehelle.
Haluaisin ostaa kotiin esimerkiksi jotain pientä ja piristävää sisustustavaraa (ihan vaikka edes uuden maton piristykseksi!), mutta miehen mielestä se on turhaa. ja samalla hän käyttää rahaa omiin harrastuksiin hirveästi (on moottoripyörä, vene ja 2 autoa). Onko muilla näin? En odota, että mies maksaisi kaiken, mutta missä se raja menee..?
Haluaisin ostaa kotiin esimerkiksi jotain pientä ja piristävää sisustustavaraa (ihan vaikka edes uuden maton piristykseksi!), mutta miehen mielestä se on turhaa. ja samalla hän käyttää rahaa omiin harrastuksiin hirveästi (on moottoripyörä, vene ja 2 autoa). Onko muilla näin? En odota, että mies maksaisi kaiken, mutta missä se raja menee..?