S
sivusta seurannut
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Luulenpa että näille "plussan äiskille" on myös IHAN SAMA mitä SÄ olet heistä mieltäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Muutama kommentti on tosiaan tullut heitettyä. Hiukkasen ärsyttää näiden äänekkäimpien naisten aina niin yksisilmäiset ajatukset miehistä. Joko miehet ovat aivan kauhean ihania, tai sitten täyspaskoja jotka eivät kelpaa edes kynnysmatoksi enää (paitsi elarit kylläkin kelpaavat). Ihmetyttää miten nyt ovatkaan sellaiseen luuseriin sitten aikanaan rakastuneet?Alkuperäinen kirjoittaja Herra100:Kiitoksia tuestasi. Arvaan että olet tuolla "vieras" tunnuksella muutaman muunkin kommentin tähän ketjuun heittänyt. Kyllähän minullakin nuoruuden idealismi on paljoölti hävinnyt, minulla tosin syynä omakohtaiset kokemukset eikä nilnkään tämä palsta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suosittelen jokaiselle tapaamalleni nuorelle miehelle lukemasta kaksplussan palstaa ennen kuin harkitsee elämistä naisen kanssa avioliitonomaisissa olosuhteissa tai jos he ajattelevat lapsentekoa. Mua ainakin ekoilla lukukerroilla järkytti minkälaisia naiset oikein pohjimmiltaan ovat. Tämä palsta on avannut mun silmät täysin. Tosin täytyy muistaa että tänne kirjoittelevat naiset eivät ole sosiaalisella asteikolla mitattuna pyramidin kärjessä vaan siellä pohjalla.
Sinulle mä toivotan jaksamisia vaikeassa suhteessasi. Mua kyllä uituttaisi todella paljon jos olisin samanlaisessa tilanteessa kuin sinä ja enkä todellakaan tietäisi mitä tehdä. Vaikea paikka sinulla.
Saat muuten palautetta tuosta "pyramidin pohjalla" -jutusta...
Se on mulle ihan sama mitä plussan äiskät heittää mun niskaan. Ei yhtään hetkauta.![]()
Sen verran mun mielipiteellä kuitenkin on vaikutusta, että piti tulla oikein kommentoimaan =)