Mitä mieltä tästä asunnosta:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanjuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihan ok:
Paremman puutteessa. Mikä on syy, että olette tuohon niin ihastuneet että harkitsette sen ostoa?

Noh, haluamme asua keskustassa ja vasta remontoidussa, mielellään isossa asunnossa. Hintahan tuossa on aika kova, mutta eiköhän siihen ole tinkimisvara laskettu. Eikö tuo vastike ole kuitenkin suht edullinen, verrattuna moneen muuhun tuon kokoiseen?

Hyvää on oma vaatehuone. Ollaan kanssa etsimässä uutta kotia ja asutaan kerrostalossa ilman vaatehuonetta,hoh-hoijaa. Minua jäi askarruttamaan kylppärin koko,löytyykö tilaa kuivatella lasten ulkovaateitta. Toki,jos ette meinaa asua montaa vuotta,mutta lasten kasvaessa kuivatustilaa pitää olla kaikenmoiselle kamalla. Onko vesimaksun määrä normaali siellä päin,neljältä menee paljon?? Hyvä,että putkistot yms on rempattu, pohjapiirroskin miellytti. Onnea vaan kodin etsintään.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Ihan ok,paitsi vanhaa talo ja tolla summalla jos sinä olisin minä niin rakensin omaa ja uutta

No, omahan tuokin olisi. Kaikki eivät vain halua asua omakotitalossa, vaan nimenomaan kerrostalossa (meitä ei pihanhoito, lumenluonti ja remontointi voisi vähempää kiinnostaa). :)

Alkuperäinen kirjoittaja T.:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Ihan ok,paitsi vanhaa talo ja tolla summalla jos sinä olisin minä niin rakensin omaa ja uutta

No, omahan tuokin olisi. Kaikki eivät vain halua asua omakotitalossa, vaan nimenomaan kerrostalossa (meitä ei pihanhoito, lumenluonti ja remontointi voisi vähempää kiinnostaa). :)

niin tottakai,mutta kuitenkin liian pieni,kallis ja vanhaa se on kuitenkin,mä tykkän vain olojuonesta kun on paljon ikkunoita ja yks iso ikkuna lattian asti,mutten ole ostanut

mun mielipite se...

Hinnasta ja alueesta en osaa sanoa mitään, mutta mun mielestä asunto oli kiva. Ajattelin heti, että se yksi olkkarin jatkeena ollut makkari olisi kätevä laittaa leikkihuoneeksi. Olisi suora yhteys olkkariin muttei kuitenkaan lelut olkkarissa.

Musta tuo oli todella valoisa ja kiva pohjainen asunto.

Alueesta ja sen hintatasosta taasen en tiedä mitään. Kylppäri oli minustakin pieni. Mutta meillä on vastaavan kokoinen kylppäri 5-henkisen perheen käytössä ja vain yksi vessan pönttö, se on tämän asunnon huonoin puoli. Silti tälläkin tullaan toimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Niin ja huomaa ap, että putkiremontti häämöttää. Se on sellainen 30-40 000 e.

Pesutilat on täysin uusittu 2008 talon putkiremontin yhteydessä.

Tollasissa vanhemmissa taloissa on seinät kuin paperia ja kaikki naapurien äänet kuuluvat. Suihkunurkka oli tosi ahdas - voi olla hankalaa pestä lapsia.

Me rakennetaan 200 m2 talo samaan rahaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Samalla rahalla riihimäen seudulta saa okt:n

Kaikki ei todellakaan halua asua omakotitalossa vaikka saisi miten alhaiseen hintaan talon.

ap. mun mielestä asunto on ihanan avara eikä sellainen labyrintti mitä jotkut asunnot on. Kivan näköiset pinnat keittiössä ja vessassa, ihana lattia. Ei mitään vikaa.

Yhteistyössä