mitä mieltä tästä....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja!

Vieras
mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa...eli mieheni veli ja avovaimonsa odottavat esikoista ja tiedämme mieheni kanssa veljensä seikkailuista tämän heidän avoliittonsa aikana.eli paljon valehtelua ja vieraita naisia,ei mitään kunnioitusta tai arvostusta ole enää moneen vuoteen ollut avovaimoa kohtaan...avovaimo kuitenkin mulle läheinen ja oon miettinyt pitäisikö mun hälle kertoa miehen petturuudesta ja törkeästä käytöksestä??? oon aatellut että jos tilanne ois toisin päin eli hän tietäis mun miehen mua pettäneen olisin todella pettynyt ja loukkaantunut jos ei mulle kerrottais.hankala tilanne.

Puhuisin sille pettäneelle osapuolelle ensin. Jotta saisi mahdollisuuden kertoa ensin itse. Ja pyytää anteeksi yms. Tuo raskaus on tuossa kyllä rankka juttu eli olisi kannattanut kertoa jo aiemmin :(

Eikös se ole yleensä niin, että viestintuoja ammutaan. Eli tämä avovaimo voi loukkaantua melkoisesti. Miehet kun osaavat olla kieroja. Nainen todennäköisesti umpirakastunut, kun lastakin odottaa. Voi olla ystävyytenne loppu, jos viestin viet.

niinpä...jos olisin tiennyt että yrittävät/alkavat yrittämään raskautta olisin varmaan heti kertonut...nyt just mietin sitä ettei varmaan raskausaikana uskalla kertoo kun ei tiedä miten reagoi,ettei vauvalle mitään tapahtuis.kiitos kommentistas,hitto että vaivaa tää asia.

näinpä...kesällä sanoin tälle miehelle että lopeta toi valehtelu ja pelleily.vastaus oli että ei se ole kuule keltään pois jos valehtelen! että näin paljon kunnioitusta hänen puoleltaan siinä suhteessa.
[QUOTE="vieras";22736850]Eikös se ole yleensä niin, että viestintuoja ammutaan. Eli tämä avovaimo voi loukkaantua melkoisesti. Miehet kun osaavat olla kieroja. Nainen todennäköisesti umpirakastunut, kun lastakin odottaa. Voi olla ystävyytenne loppu, jos viestin viet.[/QUOTE]

Yhteistyössä