Mitä mieltä: työttömän äidin lapset koko kesän päiväkodissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en voi enää kuin ihmetellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
entä jos tällä lapsen äidillä on joku sairaus?
Itse sain tästä päivästä lähtien sairaslomaa elokuun loppuun asti ja voi olla että piteneekin. Lapseni aloittavat päiväkodin elokuussa, eli minä sairaslomalla,työtön vien joka päivä lapseni tarhaan...koska olen niin huonossa kunnossa että lääkäri käski aloittaa vesijumpat, liikunnat ynnä muut jotta pärjään mahdollisesti töissä. Tällä hetkellä en pysty harjoittaa mitään liikuntaa kun olen sidottu lapsiin 24H

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja köyhätyötön:
maailma on epäreilu. työtön ei ole koskaan lomalla, vaan työtä pitä hakea läpi vuoden. lomaa ei ole.

Sori, mutta työtönhän on niinku aina lomalla....työnhakuun ei saa menemään 8 tuntia päivässä jokaisena arkipäivänä vuodessa :D

Ahaa. Samalla logiikalla kaikki maailman kerjäläiset ja afrikan nälkäänäkevät ovat aina lomalla, kun eivät käy palkkatöissä.

Miksi soitat aina suutasi, asioista, joista sulla ei kokemusta eikä tietoa?

todellakaan ihminen, joka rahattomana hakee töitä, ei ole lomalla. Loma on vaihtelua arjelle.
lapsiaan kotona hoitava ei ole lomalla, jos ei palkkatöissä käy. Ei ainakaan jos heitä pitemmän aikaa on hoitanut kotona. jne.

Minulla on ystävä jolla on 4v 5v lapset jotka ovat aivan vauvasta asti olleet hoidossa ja äiti kotona, lyhyitä aikoja töissä. Lapsilla ei oikeastaan koskaan ole lomaa, viime vuonna oli 6vkoa kesällä, HOITAJAT SANOIVAT ÄIDILLE NYT ON AIKA LOMAILLA..Äiti ja "isä" olivat parin päivän jälkeen aivan loppu lapsiin, rahaakin menee paljon enemmän kun eivät lapset ole hoidossa jne...Nyt lapsilla alkoi 2vkon loma eilen ja äiti jo illalla soitti miten ei jaksa heitä... Ihan normaali perhe ovat, äiti ei ole masentunut tai muuten sairas, ei vaan jaksa olla lasten kanssa kotona.. Perheessä on myös 8kk vauva joka myös menee hoitoon heti kun vaan saavat hoitopaikan. Kannatan kyllä työttömienkin lasten päivähoitoa, mutta sitä en ymmärrä että 8h 5kertaa viikossa... Tämän äidin mielestä on hienoa kun on paljon lapsia, vauvat eritoten ovat ihania, mutta heidän kanssa ei jaksa tehdä mitään :( Mielestäni lapset ansaitsevat kesäloma ja aikaa vanhempiensa kanssa!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa tuota tyyppiä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja köyhätyötön:
maailma on epäreilu. työtön ei ole koskaan lomalla, vaan työtä pitä hakea läpi vuoden. lomaa ei ole.

Sori, mutta työtönhän on niinku aina lomalla....työnhakuun ei saa menemään 8 tuntia päivässä jokaisena arkipäivänä vuodessa :D

Ahaa. Samalla logiikalla kaikki maailman kerjäläiset ja afrikan nälkäänäkevät ovat aina lomalla, kun eivät käy palkkatöissä.

Miksi soitat aina suutasi, asioista, joista sulla ei kokemusta eikä tietoa?

todellakaan ihminen, joka rahattomana hakee töitä, ei ole lomalla. Loma on vaihtelua arjelle.
lapsiaan kotona hoitava ei ole lomalla, jos ei palkkatöissä käy. Ei ainakaan jos heitä pitemmän aikaa on hoitanut kotona. jne.

Mutta LAPSET jotka ovat 12 kk päivähoidossa ovat lomalla, kun saavat olla kotona pois päiväkodin rutiineista.

Yhteistyössä