[QUOTE="Jatuli";22464227]Herranjumala!
Mies sitten otti ja päätti ettei jaksa näin monen lapsen kanssa enää.
Lähti, kuulemma pää leviää jos jää enää hetkeksikään. Sanoi lähtiessään että anna lastenvalvojalle hänen numero, kommunikoidaan sitä kautta
Sinne meni joulu, sinne meni haaveet kodista. Sinne meni kaikki!!!
Arvatkaa vaan miten "helppoa" oli laittaa isoimmat kouluun aamulla, ja miten "helppoa" on koittaa esittää urheaa näille pienille.
Mitä h***ttiä minä TEEN!!! Mistä lapsille joulu?[/QUOTE]
Ehkä hyvä että lähti jos ei pää kestä! Se että lähti näin joulun alla, ei tietenkään ole
kivaa! jospa hän tarvitsee vain muutaman päivän levätä..
Anna tilanteen rauhoittua, sen jälkeen pyydät häntä keskustelemaan tilanteesta.
Itse olen tuon saman kokenut, eli eronnut juurikin joulun alla ja se ei ollut silloin
mukavaa! Mutta, joskus se tuo ero voi olla helpotuskin, ja ajan kanssa kaikki järjestyy, tsemppiä!
Mies sitten otti ja päätti ettei jaksa näin monen lapsen kanssa enää.
Lähti, kuulemma pää leviää jos jää enää hetkeksikään. Sanoi lähtiessään että anna lastenvalvojalle hänen numero, kommunikoidaan sitä kautta
Sinne meni joulu, sinne meni haaveet kodista. Sinne meni kaikki!!!
Arvatkaa vaan miten "helppoa" oli laittaa isoimmat kouluun aamulla, ja miten "helppoa" on koittaa esittää urheaa näille pienille.
Mitä h***ttiä minä TEEN!!! Mistä lapsille joulu?[/QUOTE]
Ehkä hyvä että lähti jos ei pää kestä! Se että lähti näin joulun alla, ei tietenkään ole
kivaa! jospa hän tarvitsee vain muutaman päivän levätä..
Anna tilanteen rauhoittua, sen jälkeen pyydät häntä keskustelemaan tilanteesta.
Itse olen tuon saman kokenut, eli eronnut juurikin joulun alla ja se ei ollut silloin
mukavaa! Mutta, joskus se tuo ero voi olla helpotuskin, ja ajan kanssa kaikki järjestyy, tsemppiä!