T
"tietämätön"
Vieras
Me asutaan maalla. Meillä on lähimmät naapurit n. 500m päässä jos peltoja pitkin menee. Eli asutaan aika syrjässä (tai miten sen ottaa, mut täältä ei esim. nää naapureiden pihoille tms. ku puita. edessä. Eikä kuulu naapureiden äänet tänne). Nyt täällä on alkanu juoksennella joku iso koira pitkin poikin, monena päivänä tossa meidän pihassa käyny. Sillä on kaulapanta, mut mä en uskalla mennä ottaan vierasta koiraa kiinni :/ Ton lähimmän naapurin se ei oo ja seuraavaan on aika paljo matkaa.
Mietin vaan et onko mun alettava kiertää kaikki talot muutaman km säteellä ja kysellä et kenen koira karkailee? Ei kukaan eläinsuojelu (tai mikä ikinä se onkaan jonne voi soittaa jos ottaa jonku eläimen kiinni) varmaan mitään tee, jos se koira ei oo mulla täällä kiinni?
Ärsyttää ku ei voi omassa pihassa olla rauhassa ku saa pelätä millon se koira tulee. Joo olen niin säälittävä et pelkään vieraita, varsinkin isoja, koiria
Mietin vaan et onko mun alettava kiertää kaikki talot muutaman km säteellä ja kysellä et kenen koira karkailee? Ei kukaan eläinsuojelu (tai mikä ikinä se onkaan jonne voi soittaa jos ottaa jonku eläimen kiinni) varmaan mitään tee, jos se koira ei oo mulla täällä kiinni?
Ärsyttää ku ei voi omassa pihassa olla rauhassa ku saa pelätä millon se koira tulee. Joo olen niin säälittävä et pelkään vieraita, varsinkin isoja, koiria