Jokaisestahan siellä oli vain tuollainen lyhyt kommentti.
No tuokin on paha asia. En ollut listassa edes mitenkään yliedustettuna!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jokaisestahan siellä oli vain tuollainen lyhyt kommentti.
Nii mutta suhteettoman vaatimattomasti.
mä en edes voi, oon kuulema munaton.joku vaivainen "nussitaanko".
No tuokin on paha asia. En ollut listassa edes mitenkään yliedustettuna!![]()
Luuletteko harmaat, ettei teistä ole mielikuvia? On useampiakin.
En oikeasti viitsi tässä nyt luetella kaikkia keksimiäni harmaa-hahmoja. Lukiessa aina vain nopeasti huomaan mikä harmaa milloinkin on kyseessä.
No mä olen ajatellut, että sinänsä ihan sama keneen. Eipä nuo heidänkään mielikuvat niin tarkkoja näytä olevan.Mutta ongelmahan onkin se kun ei tiedetä keneen kirjoittajaan sen voi kohdistaa kun ovat anonyymejä
Ja he tykkäävät siitä.
pessimisti = vähän törppö. leikkii kovista.
Mutta ongelmahan onkin se kun ei tiedetä keneen kirjoittajaan sen voi kohdistaa kun ovat anonyymejä
Ja he tykkäävät siitä.
Sopii muuten tosi hyvin.Nyt löytyi vihdoinkin käyttöä tolle hymiölle!![]()
Kyllä joistakin harmaista tulee ainakin mielleyhtymiä myös aktiivisiin mustiin. Liekö sitten sattumaa vai ovatko välillä harmaina kirjoittaakseen aiheista, joista eivät mustina halua/kehtaa/uskalla.
No tässä on toinen lame! *pudistelee päätä*
Pessimisti olen niin pahoillani, mä tiedän miltä susta tuntuu.
Mä en vain yksinkertaisesti voi sulattaa tällaisia! Ei mitään yritystä!
Onko se niin vaikea kaivaa se tiimarinvihko esiin, käydä profiloinnit asianmukaisesti läpi ja tehdä yhteenveto?![]()
Älytöntä tällanen vastakkain asettelu. Eikö voitais kaikki yrittää tulle toistemme kanssa toimeen oltiinpa sitten harmaita, mustia tai vaikka kirkuvan pinkkejä???
Älytöntä tällanen vastakkain asettelu. Eikö voitais kaikki yrittää tulle toistemme kanssa toimeen oltiinpa sitten harmaita, mustia tai vaikka kirkuvan pinkkejä???
Kyllä tästä täytyy reklamaatiota laittaa eteenpäin.No niinpä! En viitsinyt edes noteerata. Nyt on AP:llä tiimarinvihko hukassa tai sitten ei vaan kapasiteetti riitä.
No ei varmaan, jos asenne on tuoEi se ole koskaan onnistunut eikä tuskin tule onnistuun.
No ei varmaan, jos asenne on tuo![]()
Kyllä joistakin harmaista tulee ainakin mielleyhtymiä myös aktiivisiin mustiin. Liekö sitten sattumaa vai ovatko välillä harmaina kirjoittaakseen aiheista, joista eivät mustina halua/kehtaa/uskalla.
Kyllä tästä täytyy reklamaatiota laittaa eteenpäin.
Joko tällä harmaalla on motivaatio kadoksissa tai sitten sitä ei olla opastettu asianmukaisesti! Nyt äkkiä jotakin kehityskeskustelua, koulutusta ja tykypäivää, jotta saadaan laadukkaampaa settiä!![]()
papumössö = ripuli
peyote = kierosilmäinen skitso
echo = Jumala armahtaa + yleisseko
mummeliisa =
famipala = onko kukaan nähnyt mun elämää?
päätön = munaton
mömmö-setä = lisää happea
bitch = lisää munaa mekkoon!
aivansama = ihan sama
tibis = tasoton huora, kaikki menee
Mikä tämä on? HÄ!? Joko mulla silmät sumeni raivosta jo hätäisen silmäilyn johdosta, tai sitten ihan oikeasti en ole tuossa listalla!
EI HITTO NYT RIITTI!!!!!
Mä meen pois!![]()