Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaikea kuvitella että ap tai lapsensa tulevaisuudessa tekisi lapsiin kohdistuvia rikoksia. Mutta senhän aika näyttää.
Juu kyllä tiedän,mutta entäs kun vapaus koitaa?Et tullu ajatelleeksi sitä.
Ihan hirveetä tekstiä, oikein puistattaa miten kamalia ihmiset kommenteissaan ovat. Tiedossamme on, että ap:n mies on elänyt nuhteettoman elämän ja nyt joutuu vankilaan. Ap on raskaana ja pohtii tulevaisuuden selviytymisestä. Miehen tekemä rikos on tullut hänelle yllätyksenä.
Mulle tuli ainakin hirvee myötätunto ap:n puolesta. Omana raskausaikana oli kamala ajatella jo pelkän eron mahdollisuutta ja yksin jäämistä. Kuolemakin tuntuu helpommalta, kuin lapsen isä vankilassa. Jos on elänyt ns. taviselämää, tulee lähiomaisen vankilaan joutumisesta niin paljon häpeää ja muita sivutuotteita että varmasti joutuu aika monilta asiaa salailemaan ja toisaalta itsekin tarpeettomasti häpeämään.. Syytäkin näköjään salailuun on, koska ihmiset mm. tämän ketjun perusteella tekevät ihan ihme tuomioita. (En vois ees kuvitella mitä työkaverit sanois jos kertoisin niille, että olen yh koska mies teki murhan...)
Valitettavasti mulla ei ole mitään varsinaista vastausta ap:lle, muuta kuin toivottaa voimia ja hyvää jatkoa. Kuulostaa hienolta, että sulla kuitenkin on lähipiiriä, jonka kanssa asiasta voi puhua!
*Muoks* Totta tosiaan, kyllä lapsella on oikeus tuntea isänsä, sanoivatpa palstatietäjät mitä tahansa. Vankilan tapaamisolosuhteet järjestetään melko hyvin, ei niissä lapsi kärsi ainakaan.
Missä täällä on yhtään missään vaiheessa ehdotettu, että ap:n mies ei olisi tehnyt rikosta tai hänen ei tarvitsisi tuomiotaan istua? Missä on sanottu että vanki-isä olisi lapselle jotenkin ideaalinen vaihtoehto?niin että suvaitsevaisuus kunniaan ja vastarintaliike nyt pystyyn jotta syytön apeen mies eijoudu linnaan ja sieltä pääsee ne muutkin pois koska syyttömiä kunnon kansalasiahan ne kaikki on.
Minä ainakin muuttaisin ja noepasti jos jouku hullu murhamies naapurikseni muuttaisi.
Tiesitkö, että vankilassa tapaamiset ovat aika kontrolloituja tilanteita?
Suomessa on myös sellainen tapa, että ihminen tuomitaan vain siitä mitä hän on tehnyt.
niin että suvaitsevaisuus kunniaan ja vastarintaliike nyt pystyyn jotta syytön apeen mies eijoudu linnaan ja sieltä pääsee ne muutkin pois koska syyttömiä kunnon kansalasiahan ne kaikki on.
Minä ainakin muuttaisin ja noepasti jos jouku hullu murhamies naapurikseni muuttaisi.
Niin, tämän väärän ratkaisun takia hänet nyt tuomitaan vankilaan. Mikä tässä nyt on vaikeaa? Kuinka pitkälle koston kierrettä pitää jatkaa, että olisit tyytyväinen? Kunnes kaikki ovat kuolleita?
Synnytykseen voi osallistua, vartija tai pari mukanansa.
Sos. puolen jutuista en osaa sanoa. Perhetapaamisiahan on vankilassa mahdollista pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja elämä myrskyssä;28150502:Hämmästyttävää kuinka pahantahtoisia ihmisiä on olemassa. Sellaisia, joilla on ilmeisesti lapsiakin kun kirjoittelevat tällaiselle palstalle. Onkohan tuo nyt sitten tervettä, kannattaisiko soittaa sosiaalihuoltoon kun vanhempi on selvästi noin järkkynyt mieleltään?
Tottakai tajusin, että tällaisiakin ihmisiä on jotka eivät osaa ajatella minun hätääni lainkaan vaan kyllä se silti järkyttää. Kiitos edelleen kaikille asiallisesti vastanneille, saan jotenkin jotain lohtua siitä kun voin kirjoittaa anonyyminä tänne.
En tiedä, mitä elämä tuo sitten myöhemmin. Tällä hetkellä tunteeni miestä kohtaan ovat samanlaiset kuin ennenkin tekoa. Minulle mies on edelleen se, joka pussasi minua joka aamu töihin lähtiessään ja puristi iltaisin kainaloon ja sanoi rakastavansa minua. Sitä mitä tunnen myöhemmin, en tiedä. Tämä hetki on nyt tässä ja näillä tiedoilla ja tunteilla mennään mitkä tällä hetkellä ovat olemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja elämä myrskyssä;28150502:Hämmästyttävää kuinka pahantahtoisia ihmisiä on olemassa. Sellaisia, joilla on ilmeisesti lapsiakin kun kirjoittelevat tällaiselle palstalle. Onkohan tuo nyt sitten tervettä, kannattaisiko soittaa sosiaalihuoltoon kun vanhempi on selvästi noin järkkynyt mieleltään?
Tottakai tajusin, että tällaisiakin ihmisiä on jotka eivät osaa ajatella minun hätääni lainkaan vaan kyllä se silti järkyttää. Kiitos edelleen kaikille asiallisesti vastanneille, saan jotenkin jotain lohtua siitä kun voin kirjoittaa anonyyminä tänne.
En tiedä, mitä elämä tuo sitten myöhemmin. Tällä hetkellä tunteeni miestä kohtaan ovat samanlaiset kuin ennenkin tekoa. Minulle mies on edelleen se, joka pussasi minua joka aamu töihin lähtiessään ja puristi iltaisin kainaloon ja sanoi rakastavansa minua. Sitä mitä tunnen myöhemmin, en tiedä. Tämä hetki on nyt tässä ja näillä tiedoilla ja tunteilla mennään mitkä tällä hetkellä ovat olemassa.
Aika pitkälle se onkin tuhottu, varsinkin jos elinkautinen tulee.
Etkö osaa lukea,vai onko ymmärryksesi vaan noin heikko?!:O
Eli rautalangasta:ap;n mies tappoi ihmisen,joka oli tehnyt pahaa lapselle...tämä siis olis syy tappoon,ap;mies tulistui siitä että joku oli satuttanut lasta.Eli vielä rautalangasta:ap;n mies EI ole satuttanut lasta,vaan nimen omaan suuttunut siitä että JOKU MUU on satuttanut lasta.
Ymmärsitköhän vieläkään...