M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Dollege takin ja t paidan, ja sukupuolten välinen taistelu lautapelinOmaksi iloksi tietysti kaikki nämä, meis kun ei muuten tykkää vaatteisiin satsata ja peliäkin pääsee itse pelaamaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja V:Mä oon ostanu tuoksun, kotiasun, yhden pleikkaripelin ja tv-sarjan dvdboxina. Mekin tykätään ostaa toisillemme ja mies aina keksii mulle kaikkea ihanaa!Toivottavasti tykkää mun lahjoista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Ei osteta toisillemme joululahjoja, kuten ei synttärilahjojakaan.
Kysyinkö, että oletko ostanut lahjoja? Ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa? Tämä palsta on pullollaan kommentteja tyyliin "lapsellista ostaa mitään tarpeetonta toisilleen".
Me ostamme lahjat toisillemme, joskus jopa useampia, mua ei kiinnosta ostatko sinä ollenkaan vai et.
Alkuperäinen kirjoittaja njaa..:Alkuperäinen kirjoittaja V:Mä oon ostanu tuoksun, kotiasun, yhden pleikkaripelin ja tv-sarjan dvdboxina. Mekin tykätään ostaa toisillemme ja mies aina keksii mulle kaikkea ihanaa!Toivottavasti tykkää mun lahjoista.
mäki tykkäisin ostaa miehelle jonku kivan kotiasun, mutku toi mörkö kulkee aina pelkät kalsarit jalassa ku on nii kuuma mukamas, nii turhaa sellaisen ostaisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Dollege takin ja t paidan, ja sukupuolten välinen taistelu lautapelinOmaksi iloksi tietysti kaikki nämä, meis kun ei muuten tykkää vaatteisiin satsata ja peliäkin pääsee itse pelaamaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Ei osteta toisillemme joululahjoja, kuten ei synttärilahjojakaan.
Kysyinkö, että oletko ostanut lahjoja? Ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa? Tämä palsta on pullollaan kommentteja tyyliin "lapsellista ostaa mitään tarpeetonta toisilleen".
Me ostamme lahjat toisillemme, joskus jopa useampia, mua ei kiinnosta ostatko sinä ollenkaan vai et.
Tää on tää sama töykee lehmä joka kyseli kakarallensa nimi vaihtoehtoja!!!Opettele käytöstavat vaikka et täällä "naamatusten"kenenkään kanssa juttelekkaan vaan anonyymisti paskaa jauhat.
Alkuperäinen kirjoittaja -----:Mun mies tykkää kuivatusta lihasta eli beef jerkystä. Suomesta saa vain pieniä ja törkeän kalliita pusseja, tilasin sille usa:sta melkein kilon kuivalihaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja njaa..:Alkuperäinen kirjoittaja V:Mä oon ostanu tuoksun, kotiasun, yhden pleikkaripelin ja tv-sarjan dvdboxina. Mekin tykätään ostaa toisillemme ja mies aina keksii mulle kaikkea ihanaa!Toivottavasti tykkää mun lahjoista.
mäki tykkäisin ostaa miehelle jonku kivan kotiasun, mutku toi mörkö kulkee aina pelkät kalsarit jalassa ku on nii kuuma mukamas, nii turhaa sellaisen ostaisin![]()