Mitä olet ostanut miehellesi joulupukin konttiin? :o)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joulumuori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Dollege takin ja t paidan, ja sukupuolten välinen taistelu lautapelin :D Omaksi iloksi tietysti kaikki nämä, meis kun ei muuten tykkää vaatteisiin satsata ja peliäkin pääsee itse pelaamaan :)

Mä kans kyllä mietin, että mitäs vielä tuolle ostaisin. Varmaan ostan hiihtopipon, josta olen sanonut, et käyn ostamassa joulun jälkeen. Mut taidan ostaa jo etukäteen yllärinä sen pakettiin.

Ja tuosta rahan paremmin käyttämisestä. Subjektiivista sanoa, mikä on kellekin hyvin käytettyä rahaa. Mä ostaisin miehelleni noi joka tapauksessa, mut nyt ostan ne pakettiin. =) Ja kun mies saa ne yllärinä sen sijaan, että tietää, et meen hakee nyt sen ja sen, se on tosi hyvin käytettyä rahaa. Ilokin on kullan arvoista. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Dollege takin ja t paidan, ja sukupuolten välinen taistelu lautapelin :D Omaksi iloksi tietysti kaikki nämä, meis kun ei muuten tykkää vaatteisiin satsata ja peliäkin pääsee itse pelaamaan :)

siis college :D

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Mä oon ostanu tuoksun, kotiasun, yhden pleikkaripelin ja tv-sarjan dvdboxina. Mekin tykätään ostaa toisillemme ja mies aina keksii mulle kaikkea ihanaa! :) Toivottavasti tykkää mun lahjoista.

mäki tykkäisin ostaa miehelle jonku kivan kotiasun, mutku toi mörkö kulkee aina pelkät kalsarit jalassa ku on nii kuuma mukamas, nii turhaa sellaisen ostaisin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Ei osteta toisillemme joululahjoja, kuten ei synttärilahjojakaan.

Kysyinkö, että oletko ostanut lahjoja? Ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa? Tämä palsta on pullollaan kommentteja tyyliin "lapsellista ostaa mitään tarpeetonta toisilleen".

Me ostamme lahjat toisillemme, joskus jopa useampia, mua ei kiinnosta ostatko sinä ollenkaan vai et.

Kysyt mitä kysyt. Täällä saa kirjoittaa kysymyksen ulkopuoleltakin, kun kerran muutenkin keskustellaan. Ei muakaan kiinnosta, mitä ostat ukollesi.

Alkuperäinen kirjoittaja njaa..:
Mä oon ostanu tuoksun, kotiasun, yhden pleikkaripelin ja tv-sarjan dvdboxina. Mekin tykätään ostaa toisillemme ja mies aina keksii mulle kaikkea ihanaa! :) Toivottavasti tykkää mun lahjoista.

mäki tykkäisin ostaa miehelle jonku kivan kotiasun, mutku toi mörkö kulkee aina pelkät kalsarit jalassa ku on nii kuuma mukamas, nii turhaa sellaisen ostaisin :D

:D mörkö

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

me ostettiin toi lautapeli ystäväpariskunnalle, odotan itekki että pääsee pelaamaan sitä heidän kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Ei osteta toisillemme joululahjoja, kuten ei synttärilahjojakaan.

Kysyinkö, että oletko ostanut lahjoja? Ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa? Tämä palsta on pullollaan kommentteja tyyliin "lapsellista ostaa mitään tarpeetonta toisilleen".

Me ostamme lahjat toisillemme, joskus jopa useampia, mua ei kiinnosta ostatko sinä ollenkaan vai et.

Tää on tää sama töykee lehmä joka kyseli kakarallensa nimi vaihtoehtoja!!!Opettele käytöstavat vaikka et täällä "naamatusten"kenenkään kanssa juttelekkaan vaan anonyymisti paskaa jauhat.

:o Kukahan täällä on vailla käytöstapoja...!!??

Alkuperäinen kirjoittaja njaa..:

Uudet kalsarit...? :)

Olen jo paketoinut kokonaisen tuoksusetin jossa dödö,tuoksu,suihkusaippua ja vartalotuoksu,siis sellainen suihke jota suihkun jälkeen suihkitaan kroppaan? Sähköhammasharjan,lempi sarjakuvahahmon kalenterin ensi vuodelle,vielä mä sille jotain keksin,on ihana antaa lahjoja!

reppujakkaran ja naskalit, niin pääsee sitten pilkille. :) noiden lisäks varmaan perinteiset sukat ja kalsarit.
ja jos ostais vielä kasvojenpuhdistusaineen ja naamarasvan. (ehkä se sitten lopettais mun rasvapurkilla käynnin, kun saa oman. :D )

Yhteistyössä