Mitä olet tänään tehnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oikein mitään.
Aamulla perus aamutoimet, aamupalat lapsille ym. Nyt ne nukkuu päikkäreitä, kohta puoliin herää ja välipalaa ja suunnataan tänään avattuun lastentarvike kirppikselle.
Jaa niin, pyörii mulla kyllä toinen koneellinen pyykkiä.

Toinen kauheen laiskanoloinen päivä =(

Hmm, uskonnon kirja tuli joten tänään saa alkaa pohtimaan niitäkin tehtäviä. Jännittää hiukkasen mitä tulee enkun esseestä palautetta. *nakuttaa edun sivuilla päivitä nappulaa kuumeisesti* :laugh:

Alko satamaan vettä kaatamalla, joten puistot saa unohtaa hetkeksi...
Kohta kahvia :p

Vienyt ja hekenut eskarilaisen, juniorin aamupäiväunen aikaan leivoin pullaa, eskarilaisen toim.terapian ajan vaunulenkki+kauppassa. Nyt pojat unilla , sämpylätaikina kohoamassa ja loppupäivä oleskelua. Vesisade ulkoilut riittää tällepäivälle, ainakin mulle :)

Vein gradun arvosteltavaksi.

Gradun viime hetken paniikkiviilailussa + muissa yllättävissä hommissa meni kolme päivää muutaman tunnin yöunilla. Eli väsyttää hirveästi, mutta pitää sinnitellä iltaan että saan unirytmin taas kohdalleen. Mieli tekisi rentoutua lukemaan, mutta torkahtaisin kuitenkin. :D

[QUOTE="vieras";24586475]Vein gradun arvosteltavaksi.

Gradun viime hetken paniikkiviilailussa + muissa yllättävissä hommissa meni kolme päivää muutaman tunnin yöunilla. Eli väsyttää hirveästi, mutta pitää sinnitellä iltaan että saan unirytmin taas kohdalleen. Mieli tekisi rentoutua lukemaan, mutta torkahtaisin kuitenkin. :D[/QUOTE]

Sullahan on hommat hyvällä mallilla kuitenkin, onnea! :flower:

Mulla tässä vasta alkaa gradun paukutus...

Sullahan on hommat hyvällä mallilla kuitenkin, onnea! :flower:

Mulla tässä vasta alkaa gradun paukutus...

Kiitos!

Ja tsemppiä gradun tekemiseen! Ei se loppujen lopuksi ole niin hirveä homma kuin annetaan ymmärtää. Selailin aiemmin uteliaisuuttani yliopiston kirjastossa muiden töitä, ja kyllä on sellaisilla väkertelyillä läpi päästy että ei voi kuin ihmetellä...

Olin töissä ja kävin lääkärissä kun eilen tuli aika reippaasti veristä vuotoa, mut onneksi kaikki oli ok- ja sikiö oli erittäin liikkuvainen ja hyvä vointinen. Kohta tarvis varmaan syödä jotain :D

Shopannut vaatteet kasaribileisiin (mut pakotetaan sinne, en ole vapaaehtoisesti mukana), suostunut vapaaehtoiseksi taas yhteen hommaan, tehnyt töitä, käynyt ruokakaupassa, pessyt pyykkiä, syönyt lounasta, opiskellut, pitänyt murulle seuraa...

Herännyt 5:50.
Hypännyt bussiin klo 6:35 ja toiseen bussiin 7:08.
Harjoittelussa ~klo 15 asti.
Kävellyt sairaalalta keskustaan.
Jonottanut Kelassa puoli tuntia saadakseni todistuksen siitä että saan opintotukea.
Käynyt joukkoliikennetoimistossa hankkimassa bussikortin.
Bussilla kotia kohti, matkalla poikkesin kirppiksellä.
Hain lapsen hoidosta n. klo 16:30.
Tilasin pizzaa ruuaksi :xmas:
Juorunnut, tai siis keskustellut hyvin tärkeistä asioista ystäväni ja äitini kanssa puhelimessa.
Pessyt koneellisen pyykkiä ja laittanut toisen koneellisen pyörimään.
Imuroinut osan kämpästä.
Palstaillut.

Siinäpä päiväni tähän asti :)

Yhteistyössä