L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HuonoEmäntä??;28394313:On kiva kuulla mielipiteitä. Olisi toki kiva saada muidenkin mielipiteitä kuin superkokkien, koska tiedän, että näitäkin löytyy, jotka eivät osaa/halua kokata. Mutta ilmeisesti tämä ketju on ollut nyt sitten vain reippaiden kokkaajien lukemisen alla. Ja tähän vielä tosiaan tarkennus, että ystäväperhe kysyi voiko tulla meille vapuksi yökylään, koska olisi kiva nähdä.
Nyt minulle heräsikin kysymys, että kun menette jonnekin kylään niin menettekö sinne tapaamaan tuttuja vai odotatteko syövänne seitsemän sortin herkkupöydässä? Minä kun en mene oikeastaan muualle ruokailemaan kuin sukulaisille (vanhemmille, isovanhemmille jotka aina haluavat laittaa meidän perheelle ruokaa) ja lapsiperheisiin menen kahvittelemaan, koska en halua rasittaa ketään perhettä sillä, että pitäisi kokata hurjasti vieraille. Minä menen ravintolaan herkuttelemaan, en kavereideni koteihin. Ja kysyn kyllä aina kylässä jos voin auttaa jollain tapaa (jos tuntuu siltä, että kylässä ystäväni kaipaisivat apua kahvipöydän laitossa). Mun mielestäni on aina kohteliasta viedä vaikka keksipaketti kun menee kylään![]()
Tuossakin asiassa on olemassa se keskitie 7 lajin, ja einesten välissä.Maukasta ruokaa pystyy tekemään myös vähällä vaivalla. Mutta jos joku juhla niin panostaisin enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja HuonoEmäntä??;28394313:On kiva kuulla mielipiteitä. Olisi toki kiva saada muidenkin mielipiteitä kuin superkokkien, koska tiedän, että näitäkin löytyy, jotka eivät osaa/halua kokata. Mutta ilmeisesti tämä ketju on ollut nyt sitten vain reippaiden kokkaajien lukemisen alla. Ja tähän vielä tosiaan tarkennus, että ystäväperhe kysyi voiko tulla meille vapuksi yökylään, koska olisi kiva nähdä.
Nyt minulle heräsikin kysymys, että kun menette jonnekin kylään niin menettekö sinne tapaamaan tuttuja vai odotatteko syövänne seitsemän sortin herkkupöydässä? Minä kun en mene oikeastaan muualle ruokailemaan kuin sukulaisille (vanhemmille, isovanhemmille jotka aina haluavat laittaa meidän perheelle ruokaa) ja lapsiperheisiin menen kahvittelemaan, koska en halua rasittaa ketään perhettä sillä, että pitäisi kokata hurjasti vieraille. Minä menen ravintolaan herkuttelemaan, en kavereideni koteihin. Ja kysyn kyllä aina kylässä jos voin auttaa jollain tapaa (jos tuntuu siltä, että kylässä ystäväni kaipaisivat apua kahvipöydän laitossa). Mun mielestäni on aina kohteliasta viedä vaikka keksipaketti kun menee kylään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HuonoEmäntä??;28394313:On kiva kuulla mielipiteitä. Olisi toki kiva saada muidenkin mielipiteitä kuin superkokkien, koska tiedän, että näitäkin löytyy, jotka eivät osaa/halua kokata. Mutta ilmeisesti tämä ketju on ollut nyt sitten vain reippaiden kokkaajien lukemisen alla. Ja tähän vielä tosiaan tarkennus, että ystäväperhe kysyi voiko tulla meille vapuksi yökylään, koska olisi kiva nähdä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös;28394370:Mielestäni sait paljon hyviä ja helppoja vaihtoehtoja einespullille myös ei-kokeilta ( kuten minä ), mutta kuten sanottu, jos olet tyytyväinen tarjoomuksiisi niin miksi kysyä mielipiteitä täältä varsinkin kun tietää oalstan mielipiteen einesjuttuihin...
Alkuperäinen kirjoittaja HuonoEmäntä??;28394117:Kertokaahan mitä sitten pitäisi olla? Ja missä välissä näitä leipomuksia, ruokia vääntäisitte työpäivien jälkeen? Yöllä kenties???
Mitä olisitte mieltä näin "valmis"ruoasta vappuvieraana (eli tulossa perhe, jossa pieniä lapsia ja meillä on myös lapset 3 ja 7):
-vappuaattona patonkia, levitteitä, porkkanaa, kurkkua, kukkakaalia, sipsejä ja dippiä. Keksejä ja viinirypäleitä.
-vappupäivänä ruoaksi valmislihapullia, nakkeja, ranskalaisia.Sitten teen salaatin, johon laitan lisukkeeksi vielä makaronia ja papuja.
- pakastemunkkeja ajattelin paistaa ja tarjota hedelmäsalaattia kahvin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja HuonoEmäntä??;28394313:On kiva kuulla mielipiteitä. Olisi toki kiva saada muidenkin mielipiteitä kuin superkokkien, koska tiedän, että näitäkin löytyy, jotka eivät osaa/halua kokata.
No jos aikoo jotain tarjota niin kai sillä on tarkoitus saada kuitenkin maha täyteen?Talo kulkee tavallan ja vieraat ajallaan.
Sinun tarjoavt ovat teidän perhene tapa jos ei vieraille kelpaa ottakoot eväät mukaan. Aina ku lköytyy ihmisiä joile ei jotkut tarjottavat kelpaa