M
Miuh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Miuh:Todella rumaa käytöstä tarhan pojilta. Puhuttelu olisi kyllä paikallaan tuossa tilanteessa.
En vaan tykkää tyylistäsi "mollata" poikia... Syyllistyt itse vähän samaan kuin tarhan pojat (haukkumiseen/kiusaamiseen ) : "Olen onnellinen, kun mulla on pelkkiä tyttöjä" eli tarkoitat "Tytöt ovat parempia kuin pojat/pojat eivät ole tärkeitä." Toki saat olla onnellinen tytöistäsi, mutta eipä sitä tarvitsisi täällä palstalla ääneen julistaa ja saada poikalapsien äitejä pahoittamaan mieltään.
jumalauta...täällä saa kyllä osoittaa sormella tyttölapsien äitejä että niiltä jotain puuttuis jos on "vaan" tytöjä jne. mutta heti kun sanoo jotain vastaan niin helvetti on irti. miks mun pitäis tuntea syyllisyyttä siitä että olen tyytyväinen kun mulla on "vaan" tyttöjä?![]()
pakkohan sillon olla katkera....ja varsinkin mies.. :kieh: niin tekopyhää porukka taas... |O
No ei tietenkään saa osoittaa sormella tyttölasten äitejäkään! Hoh-hoijaa! On väärin haukkua/syrjiä kumpaa sukupuolta tahansa!
Enkä sanonut, että sun pitäisi tuntea syyllisyyttä siitä, että oot tyytyväinen, että sulla on pelkästään tyttöjä! Toki saat olla onnellinen tytöistäsi, mutta miksi pitää ääneen "syrjiä" poikia? Sanoin vaan, etten tykkää tyylistäsi pitää poikalapsia "huonompina" kuin tyttöjä ja yleistää niin, että pojat ovat niitä hankalia ja kamalia tapauksia. Eli syrjit tiettyä sukupuolta. Puheistasi ainakin saa sellaisen käsityksen, että näin ajattelet.