Mitä olisitte sanonnu ja kenelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Miuh:
Todella rumaa käytöstä tarhan pojilta. Puhuttelu olisi kyllä paikallaan tuossa tilanteessa.

En vaan tykkää tyylistäsi "mollata" poikia... Syyllistyt itse vähän samaan kuin tarhan pojat (haukkumiseen/kiusaamiseen ) : "Olen onnellinen, kun mulla on pelkkiä tyttöjä" eli tarkoitat "Tytöt ovat parempia kuin pojat/pojat eivät ole tärkeitä." Toki saat olla onnellinen tytöistäsi, mutta eipä sitä tarvitsisi täällä palstalla ääneen julistaa ja saada poikalapsien äitejä pahoittamaan mieltään.

jumalauta...täällä saa kyllä osoittaa sormella tyttölapsien äitejä että niiltä jotain puuttuis jos on "vaan" tytöjä jne. mutta heti kun sanoo jotain vastaan niin helvetti on irti. miks mun pitäis tuntea syyllisyyttä siitä että olen tyytyväinen kun mulla on "vaan" tyttöjä? :o

pakkohan sillon olla katkera....ja varsinkin mies.. :kieh: niin tekopyhää porukka taas... |O

No ei tietenkään saa osoittaa sormella tyttölasten äitejäkään! Hoh-hoijaa! On väärin haukkua/syrjiä kumpaa sukupuolta tahansa!

Enkä sanonut, että sun pitäisi tuntea syyllisyyttä siitä, että oot tyytyväinen, että sulla on pelkästään tyttöjä! Toki saat olla onnellinen tytöistäsi, mutta miksi pitää ääneen "syrjiä" poikia? Sanoin vaan, etten tykkää tyylistäsi pitää poikalapsia "huonompina" kuin tyttöjä ja yleistää niin, että pojat ovat niitä hankalia ja kamalia tapauksia. Eli syrjit tiettyä sukupuolta. Puheistasi ainakin saa sellaisen käsityksen, että näin ajattelet.

Todella rumaa käytöstä tarhan pojilta. Puhuttelu olisi kyllä paikallaan tuossa tilanteessa.

En vaan tykkää tyylistäsi "mollata" poikia... Syyllistyt itse vähän samaan kuin tarhan pojat (haukkumiseen/kiusaamiseen ) : "Olen onnellinen, kun mulla on pelkkiä tyttöjä" eli tarkoitat "Tytöt ovat parempia kuin pojat/pojat eivät ole tärkeitä." Toki saat olla onnellinen tytöistäsi, mutta eipä sitä tarvitsisi täällä palstalla ääneen julistaa ja saada poikalapsien äitejä pahoittamaan mieltään.

jumalauta...täällä saa kyllä osoittaa sormella tyttölapsien äitejä että niiltä jotain puuttuis jos on "vaan" tytöjä jne. mutta heti kun sanoo jotain vastaan niin helvetti on irti. miks mun pitäis tuntea syyllisyyttä siitä että olen tyytyväinen kun mulla on "vaan" tyttöjä? :o

pakkohan sillon olla katkera....ja varsinkin mies.. :kieh: niin tekopyhää porukka taas... |O

No ei tietenkään saa osoittaa sormella tyttölasten äitejäkään! Hoh-hoijaa! On väärin haukkua/syrjiä kumpaa sukupuolta tahansa!

Enkä sanonut, että sun pitäisi tuntea syyllisyyttä siitä, että oot tyytyväinen, että sulla on pelkästään tyttöjä! Toki saat olla onnellinen tytöistäsi, mutta miksi pitää ääneen "syrjiä" poikia? Sanoin vaan, etten tykkää tyylistäsi pitää poikalapsia "huonompina" kuin tyttöjä ja yleistää niin, että pojat ovat niitä hankalia ja kamalia tapauksia. Eli syrjit tiettyä sukupuolta. Puheistasi ainakin saa sellaisen käsityksen, että näin ajattelet.

tuntemattomia jotka ei osaa käyttäytyä joo..tuttuja kivoja en. :heart:

vein lapset tarhaan ja eskariin. ensin vein 5v tytön tarhaan ja heti ku astuimme sisään alkoi muutama pikkupoika huutaa tytölle että se on tyhmä..en sanonu mitään (ootin että tarhatädit ois puuttunu asiaan). vein 6veen eskariin (yläkertaan) ja kun tulin takasin niin ne tarhan lapset oli oottamassa jonossa (menossa jumppasaliin). no..siinä sitten nää pojat jatkoi sitä samaa ja tyttö sanoi että se menee vielä moikkaamaan mua ja pikkusiskoa. niin nää pojat alkoi huuttaa että sun äiti on läski. niin tyttö sanoi että se on mun äiti..niin nää jatkaa: "se on silti läski" ja alkoi leikkiä että ne oksensi.

ite päätin olla sanomatta mitään koska mulla kiehui niin pahasti että pelotti etten pysy asiallisena vaan halasin ja pusuttelin vaan tyttöä ja vilkutin ja menin pois. nyt kun on hetken saanu miettiä niin harmittaa etten sanonu mitään.

mitä ois pitäny tehä ja sanoa..? tytölle aion ainakin puhua asiasta kun tulee kotiin tos yhen jälkeen.

taas kerran voin todeta että onneks mulla ei oo poikia. :snotty:

:o :o :o

Olisin samantien ojentanut pikkunulikoita! Sanonut, että onko kukaan kertonut niille, miten ihmisille puhutaan ja ketään ei haukuta läskiksi tmv ja sen jälkeen kertonut tarhantädeille asiasta poikien kuullen.
Hävytöntä!!

Jos kolmannen lapsen joskus saan, niin mielelläni ottaisin "vaan" sen tytön!

Mutta asiaan... ilman muuta otat puheeksi tuon aamuisen, kun tyttös hoidosta haet. Tosi törkeää käytöstä keltä tahansa, sukupuolesta riippumatta.

Mulla kans ois tuossa tilanteessa kiehunut ja lujaa, enkä tiedä mitä sieltä suusta ois päässyt :D

Olisi kiva nähdä ap:n täydellisesti käyttäytyvät tytöt. Ja kyllä,tekstistä oikein paistaa katkeruus läpi koska kukaan normaali ja fiksi aikuinen ei yleistä lasten käyttäytymistä sukupuolen mukaan.
Ja ap,mistä sinä tiedät miten omat kullanmurusi käyttäytyvät kun itse lähdet tarhan ovesta ulos?

Älkää nyt.

Kyllä mä ainakin ymmärsin ap:n pointin ja hän taisi myös pikkuisen ärhäkässä mielentilassa tuon aloituksensa rustata, joten ei nyt takerruta siihen viimeiseen virkkeeseen. Ja tämä toteamus tulee "vaan" kolmen pojan äidiltä, yhtään tyttöä meillä ei ole...:D Enkä mä usko ap:n olevan yhtään sen katkerampi meidän poikakokoonpanostamme kuin minäkään heidän tyttökokoonpanostaan. Eli ei katkeruutta ilmassa.

Ei poikien käytös ollut missään nimessä hyväksyttävää, ota ihmeessä se puheeksi seuraavan kerran tarhaan mennessäsi. En minä ainakaan omilta pojiltani kyseistä käytöstä sulattaisi ja puuttuisin tuommoiseen kyllä samantien. Kaikki toki tekevät virheitä ja puhuvat ajattelemattomuuksia, mutta eiväthän lapset ymmärrä tehneensä väärin, ellei sitä kukaan heille koskaan sano. Minusta se on ensisijaisesti vanhempien tehtävä opettaa lapsilleen nuo jutut, mutta tässä tapauksessa tietysti puhuisin tarhan tätien kanssa.

Tää tyttö-poika keskustelu tuntuu aika turhalta.
Pojat saa monesti käyttäytyä huonosti sillä heiltä ei odoteta hyvää käytöstä. Se kuitataan sillä että "pojat on poikia". harmi, etenkin poikien kannalta. Miten ne sitten pärjäävät isompana kun eivät osaa käyttäytyä jos kukaan ei opeta.

Mutta itte asiaan. Mulle tuli eniten paha mieli ap:n tyttären puolesta. Kuka häntä puolustaa kun toiset haukkuu? Mistä hän oppii mallin puolustaa itteensä? Vaan myöhäistä sitä nyt on vatvoa kuka olis sanonu mitäkin ja kenelle. Mutta sinuna pitäisin puhuttelun lapsille tänään iltapäivällä ja kertoisin opettajalle. Jos tuollainen toistuu niin puhuisin myös lasten vanhempien kanssa.

Yhteistyössä