Mitä ostaisit Usasta tai ebaysta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mietin nettikaupan perustamista ja nyt kiinnostaisi mitä ostaisit tälläisesta netti kaupasta? Olen jo jotakin vaatetta tilannut ebaysta mutta vinkkejä kaipailisin :)

Mä vielä noista kengistä sen verran, että Suomesta on nykyisin lähes mahdotonta löytää kauniita aikuisten kenkiä kokoa 35 ja 35,5. Kun mä kävin maaliskuussa USAssa, olin ihan äimänä siitä, että jokaista kenkää löytyy myös pieniä kokoja. Siksipä toinkin systerille tuliaisiksi aivan ihania korkeakorkoisia juhlakenkiä 7 paria :D

Joku aika sitten meinasin tilata usasta parin tai kaksi Adidaksen lenkkareita, mutta kun eivät yleensä lähetä Eurooppaan (ei ainkaan ne kaupat joissa sitä mun haluamaani tiettyä mallia olisi ollut), niin sinne olisi pitänyt perustaa jonkinlainen postiosoite jossa on edelleenlähetyspalvelu ja se olisi tullut hirmu kalliiksi :( Eli siis ainakin harvinaisia Adidaksen lenkkareita tilaisin, sellaisia malleja joita saa vaan usasta.

Kenkiä mäkin tahtoisin =) Howcool.comissa niitä kuolaan aina, mutta kun en omista luottokorttia... Kunhan hinnat sitten ei pomppais kolminkertasiks, niinkuin kenkäkaupoissa näyttää tapahtuvan :/

Yhteistyössä