mitä pitäisi tehdä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuliska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuliska

Vieras
kun lauantaina sain kuulla että mies pettänyt minua mun ystävän joka myös veljeni ex vaimo kanssa?Muutimme asumuseroon syksyllä mutta kuitenkin jatkettu yhdessä.Kolme lasta joista nuorin 7kk.Epäilin pitkään kun kuulin juoruja mutten voinu uskoa.Nyt se akka soitti mulle la ja kertoi humalas.Ja juuro pe olin kyseisen akan kanssa baarissa!!! Mies myönmtää mutta katunut tekojaan ja ollut humalas joka kerta.Ja myös tämä niakkonen haukkunut minua mun ukolle ja keksinyt kamalia asioita.nyt päätimme jatkaa yhdessä muutamilla ehdoilla,ehkä minussakin vikaa en kiellä sitä mutta tajusin että hän minulle se mies jonka kanssa haluan olla.Myös mies rakastaa minua eikä halua menettää..
utta teinkö tyhmästi kun yritän jatkaa??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 11:53 juuliska kirjoitti:
kun lauantaina sain kuulla että mies pettänyt minua mun ystävän joka myös veljeni ex vaimo kanssa?Muutimme asumuseroon syksyllä mutta kuitenkin jatkettu yhdessä.Kolme lasta joista nuorin 7kk.Epäilin pitkään kun kuulin juoruja mutten voinu uskoa.Nyt se akka soitti mulle la ja kertoi humalas.Ja juuro pe olin kyseisen akan kanssa baarissa!!! Mies myönmtää mutta katunut tekojaan ja ollut humalas joka kerta.Ja myös tämä niakkonen haukkunut minua mun ukolle ja keksinyt kamalia asioita.nyt päätimme jatkaa yhdessä muutamilla ehdoilla,ehkä minussakin vikaa en kiellä sitä mutta tajusin että hän minulle se mies jonka kanssa haluan olla.Myös mies rakastaa minua eikä halua menettää..

Mitäh? Soita omo infoon ja kysy sieltä?
Ihan itse sinä sen elämäsi rakennat. Ei tohon sun ongelmaan nyt voi antaa mitää yhtä vastausta. Se pitää kyllä sanoa, että aika käsittämättömältä sekoilulta vaikuttaa. Onko mies hyvässä duunissa? Toisekseen en saa kunnolla selvää sun tekstistä kirjota ensi kerralla selvinpäin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 14:47 Ressu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 11:53 juuliska kirjoitti:

Mitäh? Soita omo infoon ja kysy sieltä?
Ihan itse sinä sen elämäsi rakennat. Ei tohon sun ongelmaan nyt voi antaa mitää yhtä vastausta. Se pitää kyllä sanoa, että aika käsittämättömältä sekoilulta vaikuttaa. Onko mies hyvässä duunissa? Toisekseen en saa kunnolla selvää sun tekstistä kirjota ensi kerralla selvinpäin.

kiitos sulle.selvinpäin olen.miksi ylipäätäs vastasit???

Minusta teit oikein. Mies on sellainen kun kuvailit miestäsi. Tuollaiset syrjähypyt ei silti tarkoita et ukkos olis mitenkään tunteella siinä mukana. Miehillä vaan on tuo evoluution jättämä vietti vielä niin suuri et sille ei mahda tosissaan mitään.
Hyvää jatkoa sulle teille molemmille, teit ihan oikein.

Vai ei IsoMies mahda vieteilleen mitään!! \|O \|O Säälin syvästi naistasi, mikäli sulla sellainen on!! Ihmiselle on kuule annettu JÄRKI JA TAHTO, joilla ne väärät himot voi selättää.

Kasva mieheksi, mieleltäsi et ainakaan ole IsoMies!!

Näin miehenä puolustan tuota ns.isoamiestä siinä, että kyseessä on varmastikin vain pelkkä p.ano ilman sen suurempaa tunnelatausta. Tietysti puolison pettäminen on väärin. Siinä ei ole puolustelemista. :/

hrahuu ja muut miehiset miehet: Onko teidän mukaan siis ihan ok käydä pikku p.anolla baari illan päätteeksi vieraan/tutun akan kans? . Onko ok myös se jos omat vaimonne/tyttöystävänne tekisi samoin ja selittäisi jotain hormooneista? huh,huh, emännän siis pitäisi istua kotona tyytyväisenä vaikka ukko on p.aneskelemassa ties ketä ja unohtaa kaikki, kun mies höpöttää jotain jostain eläimellisistä vieteistä....
Jos oikeasti jotakuta rakastaa ei pitäisi olla tarvetta vierasiin.

Itse kysymykseen: Itse tosiaan asian päätät. Jos, miehesi pystyy lunastamaan luottamisesi takaisin niin hyvä, mutta toisinkin voi käydä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 01:35 Härskimpi Hilda kirjoitti:
Vai ei IsoMies mahda vieteilleen mitään!! \|O \|O Säälin syvästi naistasi, mikäli sulla sellainen on!! Ihmiselle on kuule annettu JÄRKI JA TAHTO, joilla ne väärät himot voi selättää.

Kasva mieheksi, mieleltäsi et ainakaan ole IsoMies!!

Peesi. Ja herra huulle samat sanat! Kyllä te miehet olette toivottomia... mitähän me naiset teillä edes tehdään?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 11:40 HraHuu kirjoitti:
Näin miehenä puolustan tuota ns.isoamiestä siinä, että kyseessä on varmastikin vain pelkkä p.ano ilman sen suurempaa tunnelatausta. Tietysti puolison pettäminen on väärin. Siinä ei ole puolustelemista. :/
Täytyypä taas lainata itseään. Lukekaahan tytöt ylläoleva uudelleen! :attn:

No ei se vaikka "rakastaa" jotain ole mitään tae sille etteikö noin voisi käydä. Rakkautta on monenlaista, kun on pieniä lapsia ja vähän yhteistä aikaa käy hyvin helposti niin, että tunteet säilyvät puolisoa kohtaan mutta intohimo katoaa. Työt, kodinhoito ja lapset vievät lähes kaiken ajan.

Onko se mikään ihme että joskus baarissa huomaa tuntevansa sen kadonneen kipinän jutellessaan "vieraan" naisen/miehen kanssa. Äkkiä huomaat olevasi tämä uuden tuttavuuden kotona viinilasi nenän edessä ja huomaat suutelevasi tätä. Tunnet himon heräävän pitkästä aikaa, heität estot pois mielestäsi ja annat asioiden tapahtua.

Sitten se on tehty - taksi pihaan ja kotiin. Ei mitään velvoitteita tätä toista osapuolta kohtaan koska kumpikin tiesivät mikä tilanne. Ei siinä keneenkään rakastuta jos käydään tuollaisella visiitillä. Ei tuollaisista tarvitse puhua puolison kanssa koska tieto lisää tuskaa. Varsinkin kun molemmat toimivat samalla tavalla.

Ei tämä elämä ole niin mustavalkoista kuin eräät luulevat sen olevan. Ei se tee kenestäkään huonoa äitiä/isää jos joskun antaa tunteiden kuljettaa itsensä "luvattomille" poluille. Ei siinä ole kyse siitä että haluaa loukata/satuttaa toista vaan pelkästään siitä että saa itselleen vähän kipinää elämään ja jaksaa taas arkea paljon paremmin.

Voi v.ittu mikä M.ulkku olet tapsa. Valitettavasti tuollaiset syrjähypyt eivät pysy salassa. Varsinkin jos niitä on useampia, niin ne kantautuvat toisen korviin. Toivottavasti joku joskus satuttaa sinua niin pahasti, että heräät unestasi. Se tuska mikä tulee puolison pettämisestä on aivan sanoinkuvaamaton. Kaikki yhteiset hetket tuntuvat valheelta, toisen kosketus ällöttää, rakastellessasi puolison kanssa näet väläyksiä siitä, että mies painaakin toista naista. Elämästä ja naisen itsetunnosta tulee täyttä h.elvettiä.

Mikään ei ole niin syvä loukkaus toista kohtaan kuin pettäminen. Uuden rakentaminen ja anteeksianto vie vuosia. Minun häntäheikkini jäi kiinni kaksi vuotta sitten. Vieläkin herään öisin ihaniin mielikuviin siitä, että mies on toisen kanssa. Valvon öitä kun hän on kavereiden kanssa ulkona, epäilen jokaista puhelinsoittoa ja viestiä. Oma elämäni on pirstaleina. Ja miksi, kpäisten pettäjien vuoksi.

miehet ei voi haluilleen mitään??????????
ehkä ei sellaiset miehet jotka eivät halua vakiintunutta parisuhdetta.
mutta onneksi on olemassa niitä miehiä jotka haluilleen voi jotain tehdä...esimerkiksi purkaa ne siihen omaan kultaansa ettei tarvitse hakea tyydytystä muualta.
<br><br>

ap vastaa:nyt teimme päätöksen jatkaa yhdessä.muutamme takaisin yhteen.Me kadumme kumpikin tekojamme ja tämä vasta herätti meidät todellisuuteen ettemme halua toisiamme menettää.Yhteistä taivalta takana kuitenki 8v..Ja tosirakkautta ei mikään erota :) Kiitos kaikille vastanneille.

Yhteistyössä