V
vierailija
Vieras
Saitkin joltakin muulta vastauksen, mut mä vastaan nyt, kun otin pitkät unet ja nyt on olo hiukan parempi. Mut siis kamala pärskintä.
Rehellisesti sanottuna nyt en muista, milloin olisin omasta mielestäni tai perheen mielestä täysin epäonnistunut mut mut.. joo no ehkä jokunen vuosi sitten tein joulun alla glögijuustokakkua ja muistan, että se glögikiille ei hyytynyt kunnolla, taisin käyttää agar agaria liivatelehtien sijaan, mutta kyllä silläkin olen aiemmin saanut hyydytettyä.
Mä kuule muistan, kun ne pikkupizzat tulivat kauppoihin kauan sitten ja ne olivat silloin suurta herkkua, jotain ihan uutta! Mä oon niin vanha! Äiti osti välipalaksi ja muistan syöneeni hyvillä mielin ja varmaan maidon kera. Sit keksin ruveta laittamaan niihin itse lisää juustoraastetta. Mut en muista, milloin olisin viimeksi syönyt.
En osaa sanoa siitä maidonjuonnistaMun mies ei juo maitoa (enkä minäkään), laittaa vain tilkan kahviinsa (tai tekee cappuccinon) mut jos joisi, niin en panisi pahaksi. Tosin sitten sille maidolle pitäisi olla erikseen tölkki. Mä käytän myös Baristan kauramaitoa omassani, maito ei oikein sovi enää eikä maistu.
Siis kahvimaidolle pitäisi olla oma tölkki.