R
Rouva
Vieras
Kuis ap jakselee? Toivottavasti hommat selviävät parhain päin, mutta älä ole liian sinisilmäinen, jos sinun nenän eteen laitetaan faktatietoja, usko niitä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö mielhellä joka reissaa työkseen ole työpuhelin, ja jos hän laivalla on matkassa niin ei se nyt kovin kalliiseen alueeseen ole päässyt, vai onko Karibian risteilyllä??
Ei missään karibian risteilyllä, mutta kyllä niistä puheluista ja vastaanottomaksuista kertyy ihan tarpeeksi suuri summa ja työpuhelimessa on tietty summa, minkä yli menevät täytyy itse maksaa. Ei firma kustanna yksityissoittoja ihan loputtomiin..
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Moraalisesta velvosllisuudesta tuli siis pelkkä kosto.. sen sijaan että antaisit vaimosi mennä (tai pitää lelunsa) yritit satuttaa sekä häntä että hänen rakastajaa.
Alkuperäinen kirjoittaja malva:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Moraalisesta velvosllisuudesta tuli siis pelkkä kosto.. sen sijaan että antaisit vaimosi mennä (tai pitää lelunsa) yritit satuttaa sekä häntä että hänen rakastajaa.
Kummasti sinä tripod tunnut aina samaistuvan niihin pettureihin... Minusta tosi tekopyhää paheksua sitä että petetty aviomies haluaa satuttaa niitä kahta ihmistä jotka hänelle ovat aiheuttaneet tuskaa. Oli se kosto tai ei, niin minusta todellakin oikeutettua, ellei jopa toivottavaa! Siinä vaiheessa kun päättää pettää vaimoaan/miestään, valitsee samalla myös mahdolliset seuraukset. Turha sitten itkeä ja valittaa kun jää kiinni (eli kun oikeus vihdoin toteutuu).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö mielhellä joka reissaa työkseen ole työpuhelin, ja jos hän laivalla on matkassa niin ei se nyt kovin kalliiseen alueeseen ole päässyt, vai onko Karibian risteilyllä??
Ei missään karibian risteilyllä, mutta kyllä niistä puheluista ja vastaanottomaksuista kertyy ihan tarpeeksi suuri summa ja työpuhelimessa on tietty summa, minkä yli menevät täytyy itse maksaa. Ei firma kustanna yksityissoittoja ihan loputtomiin..
No onpas oudot ehdot jos on reissuhommissa, kai siitä menee sitten vain puolikas verotuksessakin?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö mielhellä joka reissaa työkseen ole työpuhelin, ja jos hän laivalla on matkassa niin ei se nyt kovin kalliiseen alueeseen ole päässyt, vai onko Karibian risteilyllä??
No onpas oudot ehdot jos on reissuhommissa, kai siitä menee sitten vain puolikas verotuksessakin?
Oleellisia kysymyksiä..
Alkuperäinen kirjoittaja ällyhoi:Ehkäpä tässä taas käyny niin että mies keksii hädissään että nainen on häntä pommittanut viesteillä ja ihastunut häneen ja on muka sanonu rakastavansa vain vaimoaan.... ettei vaan jäisi itse kiinni teoistaan...
Niin tuttua on tuo kuvio... HEIHALOO!!!!