Mitä se Auer oli sanonut siinä haastattelussa, mitä käytetään todisteena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No se oli sanonut, että "Ja vaikka olisinkin murhannut mieheni, niin siitä ei ole mitään todisteita ja minä en tunnusta vaikka mikä olis. Eli mua ei voida saada KIINNI."

Noin se höpötteli, tietenkin perui leikinlaskuna kaiken.

On tää Suomi niin ihmeellinen valtio....ei ole epäilystäkään murhaajasta...mutta todennäköisesti tässäkin keississä käy niin, että me veronmaksajat pulitamme yhteistuumin tuolle murhaajalle rahaa, toooodeeella paljon rahaa. Kyllä kelpaa rouvan sit kieriskellä euroissa ja nauraa "partaansa".Jos ei olis noita kakaroita, jotka vielä tarvii mua, niin muuttaisin pois tästä maasta, missä ei tuomioistuimet uskalla antaa oikeita tuomioita ...raiskaajia melkeinpä silitellään päästä....mitä nuorempi uhri,sen olemattomampi tuomio

Alkuperäinen kirjoittaja mää niin tiiän;28581225:
On tää Suomi niin ihmeellinen valtio....ei ole epäilystäkään murhaajasta...mutta todennäköisesti tässäkin keississä käy niin, että me veronmaksajat pulitamme yhteistuumin tuolle murhaajalle rahaa, toooodeeella paljon rahaa. Kyllä kelpaa rouvan sit kieriskellä euroissa ja nauraa "partaansa".Jos ei olis noita kakaroita, jotka vielä tarvii mua, niin muuttaisin pois tästä maasta, missä ei tuomioistuimet uskalla antaa oikeita tuomioita ...raiskaajia melkeinpä silitellään päästä....mitä nuorempi uhri,sen olemattomampi tuomio

Kertoisitko missä maassa tuomiot ovat kohdallaan?

[QUOTE="Ccc";28581246]Saudi-arabia.[/QUOTE]

Ja kun katsotaan miten Saudi-Arabiassa menee, niin ehkä kuitenkin tämä meidän malli on parempi? Mua aina huvittaa nää ankarien tuomioiden perään huutelijat. Ihan kuin se muuttaisia asioita. USA:ssa on kovat tuomiot, mutta siitä huolimatta tai ehkäpä juuri siksi maassa on paljon rikollisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja mää niin tiiän;28581225:

No mukä kumma estää sinua ottamasta lapsiasi mukaan :O

Asiasta viidenteen:
Läheiseni ja hänen ystävä raiskattiin kun he olivat alaikäisiä. Poliisit piti asiaa selvänä, rikospaikka tutkittiin, näytteet saatiin, tytöt lääkäri tutkittiin.
Kun oikeuteen päästiin, tämä nuori mies (kuitenin tyttöjä 10-v vanhempi) pääsi kuin koira veräjästä. Ei ollut tarpeeksi näyttöä raiskauksesta. Mies myönsi yhdynnän, mutta väitti tyttöjen haluavasitä. Tyttöjen mustelmat rinnoissa ja lantioilla olivat tulleet, kun tytöt halusivat rajua seksiä. Tytöissä ei ollut muita väkivallan merkkejä. miksi?
Koska tytöt olivat kauhuissaan, olivat vain odottaneet että se olisi ohi pian ja pääsisivät tilanteesta pois. Eivät olleet uskaltaneet laittaa vastaan, koska mies oli vanhempi ja kookas.
Miksi miestä ei tuomittu? Koska hän on Suomen armeijan leivissä!!!!!! Jos hänet olisi tuomittu, hän olisi menettänyt työpaikkansa ja koska oli sanaa sanaa vastaan, hän on silloin syytön.
Nyt viisi vuotta myöhemmin sain tietää, että mies on taas astelemassa oikeuteen, epäiltynä kahden alaikäisen tytön raiskauksesta. Arvatkaas vaan miten käy. Minä jo tiedän.

Että tällänen paska oikeusvaltio meillä on ja näin hyvin suomen poliisi osaa tutkimukset tehdä.

Yhteistyössä