Mitä se maksaa osissakinkreditorlaskutus tarkoittaa ja miksi sen saisi maksaa osissakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tilasin sieltä linus&lotasta ja summa oli 23,60 mut lasku pitää maksaa kreditorille. Osissakin olisi voinut maksaa vaan 10 euroa mut en viitsi. Meinaan sanotaanko edes linuksen sivuilla että ne saa maksaa osissa ja miksi ne ei laskuta itse.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tilasin sieltä linus&lotasta ja summa oli 23,60 mut lasku pitää maksaa kreditorille. Osissakin olisi voinut maksaa vaan 10 euroa mut en viitsi. Meinaan sanotaanko edes linuksen sivuilla että ne saa maksaa osissa ja miksi ne ei laskuta itse.

Monet nettimyyntifirmat nyt vaan käyttää Kreditoria kokonaan laskutukseen, ei pelkästään osamaksuihin. Kokevat sen helpommaksi ja ilmeisesti turvallisemmaksi tai jotakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jep, ei kannata maksaa osissa vaikka ne sitä vaihtoehtoa tarjoavat. Tulee kamalan kalliiksi.

Yhteistyössä