Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Kysyinkin jo yhessä ketjussa mut et vissiin paikalla ollut että onko sulla rakkaushuolia...? :|
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Raskaana ollessani olen kadottanut ruokahalun välillä useaksi viikoksi, kuukausiksikin, ja piti oikeasti maanittaa itsensä syömään.
En minä muuten kyllä ole kovin altis kadottamaan ruokahaluani. Osahan kadottaa sen surressaan ja elämän kolhiessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Kysyinkin jo yhessä ketjussa mut et vissiin paikalla ollut että onko sulla rakkaushuolia...? :|
missä ketjussa sie semmosta kyselit?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Kysyinkin jo yhessä ketjussa mut et vissiin paikalla ollut että onko sulla rakkaushuolia...? :|
missä ketjussa sie semmosta kyselit?![]()
En muista enää mikä se oli,jotain huolista ja murheista puhuit siellä niin tuli mieleen että joko on ryppyjä "uunituoreessa" suhteessa =) Ja jos on niin :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Mulla ei ainakaan ole ruokahalua jos on kumma päivä.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Löyty :wave:
http://www.kaksplus.fi/keskustelut/t1111248
No perkule,ei tuo linkki toimi :kieh: No enivei,ketju oli "Mitä sulle kuuluu" =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Löyty :wave:
http://www.kaksplus.fi/keskustelut/t1111248
No perkule,ei tuo linkki toimi :kieh: No enivei,ketju oli "Mitä sulle kuuluu" =)
ai niin jooo se ketju... juu... huolia ystävästä...
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Löyty :wave:
http://www.kaksplus.fi/keskustelut/t1111248
No perkule,ei tuo linkki toimi :kieh: No enivei,ketju oli "Mitä sulle kuuluu" =)
ai niin jooo se ketju... juu... huolia ystävästä...
Ai :/ No parempi se kuin rakkauselämässä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä haluaisin tietää minkälaista on kun ei oo ruokahalua. En oo ikinä sellasta vielä kokenu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaksplussalla palstailu karkottaa ruokahalun ja aiheuttaa närästystä ja turvotusta!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja no:Sä oot in löööv >>----> <3
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja no:Sä oot in löööv >>----> <3
ai oon vai? sitäkö se on?![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kyl kyl:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja no:Sä oot in löööv >>----> <3
ai oon vai? sitäkö se on?![]()
![]()
![]()
Joo o, usko pois![]()