Mitä se tarkottaa ku ei oo ruokahalua?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
otsikossahan kysymys jo tulikin...

ei ole mitään sairautta eikä masennusta, elämän pitäis olla ihan jees, ei rahahuoliakaan. mutta silti ei vaan ole ruokahalua... :/

onko muita joilla tämmösiä kausia jolloin ruoka vaan ei maistu?

 
Raskaana ollessani olen kadottanut ruokahalun välillä useaksi viikoksi, kuukausiksikin, ja piti oikeasti maanittaa itsensä syömään.

En minä muuten kyllä ole kovin altis kadottamaan ruokahaluani. Osahan kadottaa sen surressaan ja elämän kolhiessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Raskaana ollessani olen kadottanut ruokahalun välillä useaksi viikoksi, kuukausiksikin, ja piti oikeasti maanittaa itsensä syömään.

En minä muuten kyllä ole kovin altis kadottamaan ruokahaluani. Osahan kadottaa sen surressaan ja elämän kolhiessa.

no mie en oo raskaana kylläkään :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Kysyinkin jo yhessä ketjussa mut et vissiin paikalla ollut että onko sulla rakkaushuolia...? :|

missä ketjussa sie semmosta kyselit? :o

En muista enää mikä se oli,jotain huolista ja murheista puhuit siellä niin tuli mieleen että joko on ryppyjä "uunituoreessa" suhteessa =) Ja jos on niin :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Kysyinkin jo yhessä ketjussa mut et vissiin paikalla ollut että onko sulla rakkaushuolia...? :|

missä ketjussa sie semmosta kyselit? :o

En muista enää mikä se oli,jotain huolista ja murheista puhuit siellä niin tuli mieleen että joko on ryppyjä "uunituoreessa" suhteessa =) Ja jos on niin :hug:

huolia ja murheita... hmmm... mikähän ketju se on ollu? :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Löyty :wave:
http://www.kaksplus.fi/keskustelut/t1111248

No perkule,ei tuo linkki toimi :kieh: No enivei,ketju oli "Mitä sulle kuuluu" =)

ai niin jooo se ketju... juu... huolia ystävästä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Löyty :wave:
http://www.kaksplus.fi/keskustelut/t1111248

No perkule,ei tuo linkki toimi :kieh: No enivei,ketju oli "Mitä sulle kuuluu" =)

ai niin jooo se ketju... juu... huolia ystävästä...

Ai :/ No parempi se kuin rakkauselämässä :whistle: ;)

no ite asiassa rakkauselämähuolet voi aina sopia ja yrittää korjata... tätä huolta ystävästä ei korjaa kun kuolema. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä haluaisin tietää minkälaista on kun ei oo ruokahalua. En oo ikinä sellasta vielä kokenu

aika mielenkiintosta. tietää että ois pakko syyä mutta silti se syöminen itessään vaan oksettaa...
 

Yhteistyössä