Mitä suomeks/onko oikein???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
I said that i dont want to send those pics..I didn´t say that I dont like you. But you have made your choice so I wont bother to explain myself anymore

Kiitos, muuten hyvä mut kuullostaa vähän liian kielteiseltä, haluisin samalla lailla kuin omani...en haluaisi tuota bother sanaa...ankä anymore... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
I said that i dont want to send those pics..I didn´t say that I dont like you. But you have made your choice so I wont bother to explain myself anymore

Kiitos, muuten hyvä mut kuullostaa vähän liian kielteiseltä, haluisin samalla lailla kuin omani...en haluaisi tuota bother sanaa...ankä anymore... :)

Manage sanaa ei voi käyttää tuossa yhteydessä.
Laita vaikka että I feel that explaining myself is pointless because you dont even try to understand my point of view.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
I said that i dont want to send those pics..I didn´t say that I dont like you. But you have made your choice so I wont bother to explain myself anymore

Kiitos, muuten hyvä mut kuullostaa vähän liian kielteiseltä, haluisin samalla lailla kuin omani...en haluaisi tuota bother sanaa...ankä anymore... :)

Manage sanaa ei voi käyttää tuossa yhteydessä.
Laita vaikka että I feel that explaining myself is pointless because you dont even try to understand my point of view.

Ok, mut toi ei ole sitä mitä tarkoitan, millä manage sanan voisi sit korvata, mikä on sit muuten jaksaa enkuks?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
I said that i dont want to send those pics..I didn´t say that I dont like you. But you have made your choice so I wont bother to explain myself anymore

Kiitos, muuten hyvä mut kuullostaa vähän liian kielteiseltä, haluisin samalla lailla kuin omani...en haluaisi tuota bother sanaa...ankä anymore... :)

Manage sanaa ei voi käyttää tuossa yhteydessä.
Laita vaikka että I feel that explaining myself is pointless because you dont even try to understand my point of view.

Ok, mut toi ei ole sitä mitä tarkoitan, millä manage sanan voisi sit korvata, mikä on sit muuten jaksaa enkuks?

Riippuu asia yhteydestä..manage,be able to, have enough strength.Ja ihan vaan I can´t anymore.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
I said that i dont want to send those pics..I didn´t say that I dont like you. But you have made your choice so I wont bother to explain myself anymore

Kiitos, muuten hyvä mut kuullostaa vähän liian kielteiseltä, haluisin samalla lailla kuin omani...en haluaisi tuota bother sanaa...ankä anymore... :)

Manage sanaa ei voi käyttää tuossa yhteydessä.
Laita vaikka että I feel that explaining myself is pointless because you dont even try to understand my point of view.

Ok, mut toi ei ole sitä mitä tarkoitan, millä manage sanan voisi sit korvata, mikä on sit muuten jaksaa enkuks?

Riippuu asia yhteydestä..manage,be able to, have enough strength.Ja ihan vaan I can´t anymore.

Miten sanoisin sit vaikka et Ei minun kannata enää selittää kun olet tehnyt jo valintasi...tai jotain sinnepäin
 

Yhteistyössä