V
vieras
Vieras
I said that I don't like sending those pics so much, I didn't said that I don't like YOU!!! But you have made your choice so I don't manage explain...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:I said that i dont want to send those pics..I didn´t say that I dont like you. But you have made your choice so I wont bother to explain myself anymore
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:I said that i dont want to send those pics..I didn´t say that I dont like you. But you have made your choice so I wont bother to explain myself anymore
Kiitos, muuten hyvä mut kuullostaa vähän liian kielteiseltä, haluisin samalla lailla kuin omani...en haluaisi tuota bother sanaa...ankä anymore...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:I said that i dont want to send those pics..I didn´t say that I dont like you. But you have made your choice so I wont bother to explain myself anymore
Kiitos, muuten hyvä mut kuullostaa vähän liian kielteiseltä, haluisin samalla lailla kuin omani...en haluaisi tuota bother sanaa...ankä anymore...![]()
Manage sanaa ei voi käyttää tuossa yhteydessä.
Laita vaikka että I feel that explaining myself is pointless because you dont even try to understand my point of view.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:I said that i dont want to send those pics..I didn´t say that I dont like you. But you have made your choice so I wont bother to explain myself anymore
Kiitos, muuten hyvä mut kuullostaa vähän liian kielteiseltä, haluisin samalla lailla kuin omani...en haluaisi tuota bother sanaa...ankä anymore...![]()
Manage sanaa ei voi käyttää tuossa yhteydessä.
Laita vaikka että I feel that explaining myself is pointless because you dont even try to understand my point of view.
Ok, mut toi ei ole sitä mitä tarkoitan, millä manage sanan voisi sit korvata, mikä on sit muuten jaksaa enkuks?
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:I said that i dont want to send those pics..I didn´t say that I dont like you. But you have made your choice so I wont bother to explain myself anymore
Kiitos, muuten hyvä mut kuullostaa vähän liian kielteiseltä, haluisin samalla lailla kuin omani...en haluaisi tuota bother sanaa...ankä anymore...![]()
Manage sanaa ei voi käyttää tuossa yhteydessä.
Laita vaikka että I feel that explaining myself is pointless because you dont even try to understand my point of view.
Ok, mut toi ei ole sitä mitä tarkoitan, millä manage sanan voisi sit korvata, mikä on sit muuten jaksaa enkuks?
Riippuu asia yhteydestä..manage,be able to, have enough strength.Ja ihan vaan I can´t anymore.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sanoisin sit vaikka et Ei minun kannata enää selittää kun olet tehnyt jo valintasi...tai jotain sinnepäin