Mitä tälle palstalle on tapahtunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valdemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

valdemaria

Aktiivinen jäsen
21.03.2008
1 620
6
38
Vai minäkö se olen jolle on tapahtunut? Aikaisemmin tuntui, että joka toiseen aiheeseen olisi ollut tuumattavaa jaa vastattavaa. Nyt olin jonkun aikaa "netitön" ja sain netin takaisin pari viikkoa sitten. Nyt tuntuu, että suurin osa aloituksista on niitä joita ei viitsi edes lukea. Mihin nyt menen ja mikä tässä mättää. :( Olemmeko kasvaneet erillemme kaksplussan kanssa. ;)

Nytkin esillä on keskustelut jostain lääkkeestä, toimeentulotuesta, yh-elämästä ja lastenvaatteista useampikin ketju. Mieskin sängyssä mättää ja painon pudotus on jutunjuurena. Ok aiheet varmasti mutta ei nyt ja mulle. :s

Mä veikkaan, että silmäsi avautuivat nettitauon aikana ja nyt näet palstan sellaisena kuin se on.
Mutta saathan säkin tehdä aloituksia aiheista, jotka kiinnostaa..

Ihmiset on alkaneet aistimaan sen minkä eläimet on jo tienneet pitkään; tuho on ovellemme ja nyt on viimeiset hetket käsillä. Minä itkien nyt kirjoitan mutta sydämestäni varoitan sua ap, kohta tulee sota ja maailmanloppu, kun Venäjä hyökkää maahamme. Eläkäämme nyt kun vielä voimme. Kohta meitä ei enää ole.

[QUOTE="Anne";28949579]Ihmiset on alkaneet aistimaan sen minkä eläimet on jo tienneet pitkään; tuho on ovellemme ja nyt on viimeiset hetket käsillä. Minä itkien nyt kirjoitan mutta sydämestäni varoitan sua ap, kohta tulee sota ja maailmanloppu, kun Venäjä hyökkää maahamme. Eläkäämme nyt kun vielä voimme. Kohta meitä ei enää ole.[/QUOTE]

Pitäiskö myydä auto ja sulattaa pakastimessa oleva joulukinkku?

Yhteistyössä