Mitä Tapahtui Savannalle ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pia:
voi kun pysyiskin poissa. tää palsta keskitty ainoastaa sen huoliin ja murheisiin. nyt on vähän muutakin juttua paremmin
Kummallinen kommentti. Itse en ole jaksanut Savannan juttuja lukea, enkä kyllä huomannut mitään, että kaikki vain keskittyivät hänen juttuihinsa. Sen kun voi ihan itse valita, että mitä ketjuja lukee ja mitä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pia:
voi kun pysyiskin poissa. tää palsta keskitty ainoastaa sen huoliin ja murheisiin. nyt on vähän muutakin juttua paremmin
Kummallinen kommentti. Itse en ole jaksanut Savannan juttuja lukea, enkä kyllä huomannut mitään, että kaikki vain keskittyivät hänen juttuihinsa. Sen kun voi ihan itse valita, että mitä ketjuja lukee ja mitä ei.

Mä en ole myöskään hänen juttujaan lukenut, olen huomannut ketjut joissa aloittajana Savanna mutta yhtä lailla moni muukin ketju on jäänyt multa lukematta, eivätkä ole minua häirinneet.

mä olen sitä mieltä, että ko henkilö on niin tasapainoton, että palstailun lopettaminen kokonaan olisi sekä hänelle itselleen että lapsille paras ratkaisu.
Ja toivon että hän pääsisi hoitoon ja saisi elämänsä järjestykseen. Ihan lasten vuoksi!

Mä epäilen, että oiskohan se banni napsahtanut ihan Savannan itsensä parhaaksi, että saisi etäisyyttä palstailuun ja hoitaisi asioitaan kuntoon siellä kotipuolessa ilman palstailun rasitteita.

Tosi huonokuntoiselta ihmiseltä se on vaikuttanut, siis noin niin kuin psyykkisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mistä on muka bannin saannut? Kertoi vaan huolistaan...muut niissä ketjuissa häntä haukkuivat, mutta eivät saanneet bannia kuiteskaan vaikka käytös oli huonoa.

tässäkin ketjussa sairaalloista kiusaamista. Inhottavaa. Ja kiusattu saa bannin. Ilmeisesti saanut?
Modet vastuuseen

Alkuperäinen kirjoittaja Oiskohan näin:
Mä epäilen, että oiskohan se banni napsahtanut ihan Savannan itsensä parhaaksi, että saisi etäisyyttä palstailuun ja hoitaisi asioitaan kuntoon siellä kotipuolessa ilman palstailun rasitteita.

Tosi huonokuntoiselta ihmiseltä se on vaikuttanut, siis noin niin kuin psyykkisesti.

just....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Oiskohan näin:

just....

no onneks tuosta syystä ei voi bannata ketään

Yhteistyössä