Mitä tarkoitatte: "en tule toimeen **** ihmisten kanssa"??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ooooiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ooooiii

Vieras
Mikä siinä on kun mä en pysty sanomaan tuollaista kenenkään kanssa. Ei tule riitoja tai sanaharkkoja kenenkään kanssa, missään. Vaikka tunnen aika paljon porukkaa. Mitä toi oikein tarkoittaa?

Toinen kysymys, että ketä nää esim. Milannalle v*ttuilevat ihmiset on? Ihan kamalan ILKEITÄ viestejä. Mietin, että miten kukaan jaksaa tulla aukomaan päätä palstalle? Täytyy olla aika onneton ihminen...

alimmaisesta jutusta olen täysin samaa mieltä ja ylimmäisestä täytyy sanoa etten tule oikein juttuun sellaisten ihmisten kanssa jotka puhuu hirveästi ja ovat ns. päällepäsmäreitä, tälläinen hiljaisempi tapaus kun olen nääs...

Mikä siinä on kun mä en pysty sanomaan tuollaista kenenkään kanssa. Ei tule riitoja tai sanaharkkoja kenenkään kanssa, missään. Vaikka tunnen aika paljon porukkaa. Mitä toi oikein tarkoittaa?

- En mä kirjaimellisesti tarkoita, etten tulisi toimeen. Harvoin mäkään riitelen tai sanaharkkaan, varsinkaan vieraampien ihmisten kanssa.
Mutta on muutama sellainen karkeasti lokeroitu ihmistyyppi, joita en vaan jaksa. Tulen pakon edessä toimeen toki, mutten vapaaehtoisesti hakeudu sellaisten ihmisten seuraan. Ja jos nain vahingossa tai jostain pakottavasta syystä tarkoituksella tapahtuu, niin pyrin pitämään kanssakäymisen mahdollisimman etäisenä, muodollisena ja lyhyenä.

Toinen kysymys, että ketä nää esim. Milannalle v*ttuilevat ihmiset on?

-Tunnen vain kourallisen täällä palstailevia ihmisiä ihan IRL, enkä niistä ketään ole nähnyt avautumassa Milannalle. En siis tosiaan tiedä, ketä ovat.

Yhteistyössä