Mitä tarkoittaa "Banned"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27916419]Kummasti se tuntuu sinun persettäsi kutittavan, kun jaksat vängätä vastaan. Helpommalla pääsisit pysymällä pois tästä keskustelusta ja jatkamalla omassa köökissäsi.[/QUOTE]

Älä viitsi olla brutaali. No niin, menes nyt.

[QUOTE="vieras";27916440]Kyllä te lopetatte.

Mites muuten, hyväksyisitkö lapseltasi sellaista käytöstä, jota itse täällä harrastat?[/QUOTE]
Mulla on fiksut lapset, paljon fiksummat kuin äitinsä...
c05111.gif

[QUOTE="vieras";27916510]Käykää lukemassa blogiaan. Ihastunut kovin tapaansa kirjoittaa. Toki myös upeisiin kuviin.[/QUOTE]

Ei näin. Jos yrität imitoida Mummeliisaa, ei kannata noin överiksi vetää ;)

[QUOTE="vieras";27916527]Saahan sitä nyt vähän virtuaalimaailmassa revitellä. Vähän vaan. Älä ole tosikko :)[/QUOTE]

Rekisteröi nikki, ala kohteeksi ja revitellään sitten sinun kustannuksellasi. Ai ei olisi kivaa? No onpa kumma.

[QUOTE="vieras";27912614]Käyn harvoin tällä palstalla, mutta silloin tällöin lueskelen viestiketjuja, vanhojakin.

Äsken luin erästä ketjua, johon oli kirjoitellut monta viestiä sellainen käyttäjä kuin "Mummeliisa". Miksi hänen nikkinsä alla lukee "Banned"? Mitä se tarkoittaa?[/QUOTE]

Suomeksi sanottuna on asetettu pannaan, eli kirkonkiroukseen. Tai olisiko palstankiroukseen tässä kohdin täsmällisempi tulkinta.

[QUOTE="vieras";27916562]Rekisteröi nikki, ala kohteeksi ja revitellään sitten sinun kustannuksellasi. Ai ei olisi kivaa? No onpa kumma.[/QUOTE]

Mitähän täällä nyt on revitelty sitten?

[QUOTE="vieras";27916562]Rekisteröi nikki, ala kohteeksi ja revitellään sitten sinun kustannuksellasi. Ai ei olisi kivaa? No onpa kumma.[/QUOTE]
Enhän mä kerinnyt edes vastata mitään! :O Mä olen niin hajuton ja mauton, että musta on vaikee repiä juttua.
1201044.gif

[QUOTE="vieras";27915046]Mummeli on palstalla "persona non grata" samoin kuin Venakkokin.[/QUOTE]

Mutta olen pistänyt merkille että nämä kaksi kirjoittelijaa ovat joillekin täällä henki ja elämä. :O
Aloitetaan tasaisin väliajoin kaikenlaisia päättömiäkin ketjuja että saataisin edes muutama lause näistä kahdesta puhua.. wtf???

[QUOTE="vieras";27916600]Enhän mä kerinnyt edes vastata mitään! :O Mä olen niin hajuton ja mauton, että musta on vaikee repiä juttua.
1201044.gif
[/QUOTE]

Ja haluat palstan täyttyvän muista hajuttomista ja mauttomista, kun kaikki persoonat on jostain syystä kiire savustaa ulos? Ei näin.

Mutta olen pistänyt merkille että nämä kaksi kirjoittelijaa ovat joillekin täällä henki ja elämä. :O
Aloitetaan tasaisin väliajoin kaikenlaisia päättömiäkin ketjuja että saataisin edes muutama lause näistä kahdesta puhua.. wtf???

älä minua noihin kahteen sekota. :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: NeitiPikkuInkkuli
[QUOTE="vieras";27916617]Ja haluat palstan täyttyvän muista hajuttomista ja mauttomista, kun kaikki persoonat on jostain syystä kiire savustaa ulos? Ei näin.[/QUOTE]
Onhan ne olemassa, vaikka eivät palstalla ole ärsyttämässä enää. Jutun juurta piisaa pitkään vielä ja joku aina vauvalta tulee tänne huutelemaan, että "nyt se oli siellä ja se sano sitä ja se sano tätä". Hubaa piisaa.

[QUOTE="vieras";27916643]Onhan ne olemassa, vaikka eivät palstalla ole ärsyttämässä enää. Jutun juurta piisaa pitkään vielä ja joku aina vauvalta tulee tänne huutelemaan, että "nyt se oli siellä ja se sano sitä ja se sano tätä". Hubaa piisaa.[/QUOTE]

Mitä "hubaa" on huonossa käytöksessä? Kuinka paljon naurattaisi, jos lapsesi kaverit päättäisivät pitää kivaa samalla tavalla lapsesi kustannuksella. Vieläkö ymmärrys riittäisi?

[QUOTE="vieras";27916666]Mitä "hubaa" on huonossa käytöksessä? Kuinka paljon naurattaisi, jos lapsesi kaverit päättäisivät pitää kivaa samalla tavalla lapsesi kustannuksella. Vieläkö ymmärrys riittäisi?[/QUOTE]
Ei ne ole enää niin tolkuttomia ja keskenkasvuisia kuten nää kaks bannattua.

[QUOTE="vieras";27916666]Mitä "hubaa" on huonossa käytöksessä? Kuinka paljon naurattaisi, jos lapsesi kaverit päättäisivät pitää kivaa samalla tavalla lapsesi kustannuksella. Vieläkö ymmärrys riittäisi?[/QUOTE]

Ei niillä oo lapsii, ne on lapsii :whistle:

[QUOTE="zZz";27916670]Ja sinä NIIN mielelläsi luet noita ketjuja ja kommailet...

;)[/QUOTE]itseäni lähinnä huvittaa seurata miten pentuja te olette näitä kahta kohtaan, ja seuraavassa lauseessa esitätte niin aikuista vaikka lapsiahan työ vielä ootte.
:popcorn:

Yhteistyössä