Mitä tarkoittaa "Banned"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27916666]Mitä "hubaa" on huonossa käytöksessä? Kuinka paljon naurattaisi, jos lapsesi kaverit päättäisivät pitää kivaa samalla tavalla lapsesi kustannuksella. Vieläkö ymmärrys riittäisi?[/QUOTE]

Paitsi että Mummeliisa kyllä itse moneen otteeseen kertoi saavansa kicksejä täällä 'riitelemisestä' ja oikein toivoi saavansa ärsyttävin palstalainen-tittelin, kertoi myös pyrkineensä olemaan sen tittelin arvoinen.

[QUOTE="vieras";27916725]Toivottavasti näin. Kyllä vanhempien asenteet ja tavat siirtyvät lapsiin, ainakin osittain, halusi vanhemmat sitä tai ei.[/QUOTE]

Täysin samaa mieltä. Mutta ihminen joka käyttäytyy noin ei edes tajua millaista mallia näyttää lapsilleen. Olen myös miettinyt että millaisia nämä tyypit ovat työelämässä... Todennäköisesti juuri niitä jotka eivät saa suutaan auki palavereissa vaan länkyttävät pomon ja työkavereiden selän takana omissa pikku klikeissään.

Paitsi että Mummeliisa kyllä itse moneen otteeseen kertoi saavansa kicksejä täällä 'riitelemisestä' ja oikein toivoi saavansa ärsyttävin palstalainen-tittelin, kertoi myös pyrkineensä olemaan sen tittelin arvoinen.

Ja miten te räksyttäjät eroatte tuosta kuvauksesta? Paitsi vainoamalla ihmisiä, jotka eivät palstalla enää edes ole. Mutta noin muuten?

Täysin samaa mieltä. Mutta ihminen joka käyttäytyy noin ei edes tajua millaista mallia näyttää lapsilleen. Olen myös miettinyt että millaisia nämä tyypit ovat työelämässä... Todennäköisesti juuri niitä jotka eivät saa suutaan auki palavereissa vaan länkyttävät pomon ja työkavereiden selän takana omissa pikku klikeissään.
Irl ja netti on täysin eri juttu. Ei ne lapset mitään mallia saa, kun eivät ole kurkkimassa tuossa olan takana, jotta mitä shittiä se mutsi taas suoltaa
grin.gif

[QUOTE="vieras";27916815]Ja miten te räksyttäjät eroatte tuosta kuvauksesta? Paitsi vainoamalla ihmisiä, jotka eivät palstalla enää edes ole. Mutta noin muuten?[/QUOTE]

Miksi pitäisi...

[QUOTE="vieras";27916815]Ja miten te räksyttäjät eroatte tuosta kuvauksesta? Paitsi vainoamalla ihmisiä, jotka eivät palstalla enää edes ole. Mutta noin muuten?[/QUOTE]

Sehän on hienoa leimata mutkin räksyttäjäksi tuon yhden kommentin perusteella. Mummeliisasta en muuta ole kirjoittanut, kunhan huomautin tuon että hän tuntui oikein nauttivan siitä että herättää keskustelua.
Et säkään yhtään parempi noita 'räksyttäjiä' ole kun heti olet haukkumassa ja yleistämässä.

[QUOTE="vieras";27916826]Irl ja netti on täysin eri juttu. Ei ne lapset mitään mallia saa, kun eivät ole kurkkimassa tuossa olan takana, jotta mitä shittiä se mutsi taas suoltaa
grin.gif
[/QUOTE]

Kyllä se netti on ihan tässä todellisuudessa, katso vaikka ympärillesi. Tuo asenne näkyy sinusta muutenkin, ei se poistu sillä, että laitat konee kiinni.

Sehän on hienoa leimata mutkin räksyttäjäksi tuon yhden kommentin perusteella. Mummeliisasta en muuta ole kirjoittanut, kunhan huomautin tuon että hän tuntui oikein nauttivan siitä että herättää keskustelua.
Et säkään yhtään parempi noita 'räksyttäjiä' ole kun heti olet haukkumassa ja yleistämässä.

Jos puolustat tuollaista käytöstä, käyttäydyt varmaan itsekin samalla tavalla. Valitse seurasi paremmin, niin et leimaudu.

[QUOTE="vieras";27916852]Kyllä se netti on ihan tässä todellisuudessa, katso vaikka ympärillesi. Tuo asenne näkyy sinusta muutenkin, ei se poistu sillä, että laitat konee kiinni.[/QUOTE]
En minä täällä yksin juttele. Minä oon vaan utelias, enkä hauku noita henkilöitä. Tää nyt on vaan tämmöstä höpöhöpöö :)

Yhteistyössä