T
tii
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tikari vatsassa:Alkuperäinen kirjoittaja v:Kirjoitit: "Mieheni on ollut ainoa turvani ja ystäväni nämä 5 vuotta". Tästä johtuen ero ei ole mielestäni oikea ratkaisu, vaan masennus pitää hoitaa. Ilman lääkkeitä en usko sen onnistuvan. Olen itse käyttänyt masennuslääkkeitä vuoden eivätkä ne ainakaan minulla aiheuttaneet minkäänlaista huumausta tai turtumusta, vaan tulin tasapainoisemmaksi ja sain nukuttua ja levättyä.
En vain oikein ymmärrä että mitä niiden lääkkeiden pitäisi minulle tehdä. Minä voin tällä hetkellä nukkuakin (talvella en voinut), en tiedä haluanko olla tasapainoisempi, olen niin tylsä ihminen muutenkin.. eikä ne pillerit vie sitä stressin aiheutajaa (opiskelua, vajautta itsetunnossa, ystävien puutetta jne) pois.
Kiitos vastauksestasi, tuntuu että kuitenkin hieman ymmärrät kun sanoit että ero ei ole ratkaisu vaan masennuksen (jos muka olen masentunut) hoitaminen.
Masennus ei ole varsinainen ongelma, vaan se millainen miehesi on. Siihen ei ole ratkaisua jos pysyt miehen kanssa.