N
"Niisku"
Vieras
Mitäs te äitiyslomalaiset teette vauvojenne / taaperoidenne kanssa päivisin? Itselläni on pian puolivuotias pieni poika ja asioita mitä tehdään päivittäin: lauletaan, katsellaan vauvan leluja yhdessä, halaillaan ja höpistään
Kerran viikossa käydään muskarissa (2h) ja kerran viikossa saattaa olla treffit toisen äiti-vauva parin kanssa. Kotona minä puuhastelen kotitöitä kun vauva nukkuu ja toisinaan vauva katselee sitterissä kun touhuan. Vauva nukkuu päivällä noin 4 tuntia jona aikana joko vaunutellaan tai hän nukkuu vaunuissa ulkona ja minä saatan katsella jonkin tv-sarjan / leffan tai syödä, käydä suihkussa ja siivoilla kotia.
Varmaan puuhat muuttuu kun vauva kasvaa, ainakin askartelua ja piirustelua olen jo suunnitellut
Tykkään itse tehdä käsillä, joten jos lapsikin on innokas semmoiseen niin varmasti paljon puuhastellaan askarteluja. Ja sitten kun lapsi kävelee itse niin ulkoilu on varmaan myös listan kärjessä metsäseikkailuineen ja puistoinen.
Mutta mitäs te muut, olis tosi kiva kuulla?
Varmaan puuhat muuttuu kun vauva kasvaa, ainakin askartelua ja piirustelua olen jo suunnitellut
Mutta mitäs te muut, olis tosi kiva kuulla?