Mitä te viette lasten päiväkodin hoitajille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28456826]Äityleistä luin mitä äidit on vieneet. En tiennyt että pitää viedä jotain paitoja ja viinipulloja.[/QUOTE]

Täällä viedään Kalevala-koruja. Ope sit tietää miltä saitilta ollaan. :)

En mitään, maksan tarhamaksut ajallaan enkä koe tarvetta viedä ylimääräistä kuten asiakkaani eivät minullekaan tuo palkkani lisäksi.

Eikö kuitenkin se, että joku hoitaa lastesi kasvatuksen sillä aikaa kun sinä olet töissä, ole vähän eri tason juttu kuin joku perusasiakaspalveluhomma? Jotkut antavat jopa tippiä tarjoilijoille (tätä en kyllä ymmärrä). Minusta on hyvä tapa osoittaa kiitos hyvästä hoidosta joko lahjalla tai sitten muuten vaan kiittämällä kauniisti.

[QUOTE="Mari";28456888]Kiitän kaudesta ja toivotan hyvää kesää. Lahjoja ei viedä. Se on heidän työtään ja heille kyllä siitä palkka maksetaan.[/QUOTE]

Juuri näin.

Ja ajatelkaa sitä että hoitajilla ja opeilla täyttyy kaapit tekeleistä ja pikkuromppeesta. Eihän niitä poiskaan voi heittää? Ehkä ne jaakaa niitä eteenpäin tai vie kirpparille.
Ja minusta nuo viinipullot sun muut on sama juttu. 20 pulloa kesäksi? Jouluksi sama?

:D

Vievät paitoja? :O Mistäs mä tiedän minkä kokoista riepua ja mitä tyyliä joku tarhan tätsy haluaa?

Viedään kahvipullaa tai vastaavaa. Heidän palkat ei kuitenkaan hääppöiset ole, niin kiva viedä edes kahvipöytään jotain ekstraa, kun hoitavat meidän lastamme niin ihanasti. :)

Eikö kuitenkin se, että joku hoitaa lastesi kasvatuksen sillä aikaa kun sinä olet töissä, ole vähän eri tason juttu kuin joku perusasiakaspalveluhomma? Jotkut antavat jopa tippiä tarjoilijoille (tätä en kyllä ymmärrä). Minusta on hyvä tapa osoittaa kiitos hyvästä hoidosta joko lahjalla tai sitten muuten vaan kiittämällä kauniisti.

No miten sen ottaa, itse hoidan yhtä sairasta ihmistä kaiken aikani, joten aikalailla samaa se on. En odota palkkani lisäksi mitään lisäpalkintoja, miksi odottaisin? Teen vain työni.

Siis nämä paidat ovat kirkkaan värisiä joissa kaikissa on isolla painatus "Kiitos!"

Ääähhh, jotenkin...imelää ja ällöä touhua. No vähä niinku äitylit-sanakin. Ja mä en nyt sit sanonut tuota.

Kuka niissä paidoissa ilkeää kulkea?

Viimeksi muokattu:
Mä oisin todella riemuissani, jos saisin jonkun vääränkokoisen, -mallisen, tökerösti tehdyn paidan. Hei, oikeesti ei kai ne kuvittele että hoitajat oikeasti sitä käyttää?
Tollaset lahkat on ihma perseestä, pois ei kehtaa heittää, käyttöä ei ole joten jää kaappiin pyörimään. Kuinka vaikea se voi olla tajuta, että ne sun kultamussukkasi tuotokset ei ole kenenkään muun mielstä niin ihquja.

En vie enää mitään, kun nuorin on ekalla, ennen vein jotain kuluvaa kahvipöytään ja päiväkotiin jotain (esim. kerran reilun kaupan jalkapallon ja jouluna kirjan tai äänikirjan.

Minä olen yleensä vienyt hoitajille yhteisen lahjan, eli jotain hyvää kahvipöytään.
Vuoropäiväkodissa niitä muistettavia hoitajia on nimittäin aika hurja määrä.

Minusta on ihan mukavaa heitä muistaa muutaman kerran vuodessa. En voi edes kuvitella mitä vaatii tuollaisen rumban pyörittäminen, kun lapsia tulee ja menee jatkuvasti, päiväunia nukutaan kuka mihinkin aikaan ja työvuorot vaihtelevat olemattomalla varoitusajalla. Silti tunnelma on aina kiireetön, lämmin ja kodikas :)

Kotimaisia mansikoita pienen rasian kullekin vein viime vuonna kevät juhlaa ja samaa ajattelin tänä vuonna, jos nyt vaan ehtivät ekat tulla myyntiin kun tänä vuonna on juhlat viikkoa aikaisemmin.
Oon kyllä aina keväällä ja jouluna jotain vienyt ihan kiitoksena hyvästä "palvelusta", olen itse asiakaspalvelussa ja kyllä mulle asiakkat aina silloin tällöin tuo kukkia, päiväkahvipullaa tai jonkun muun pikkujutun. Pieniä asioita, mutta kyllä niistä tulee hyvä mieli :)

[QUOTE="vieras";28456935]Viedään kahvipullaa tai vastaavaa. Heidän palkat ei kuitenkaan hääppöiset ole, niin kiva viedä edes kahvipöytään jotain ekstraa, kun hoitavat meidän lastamme niin ihanasti. :)[/QUOTE]

Näin mäkin teen. Tai kun mulla on eri ryhmissä lapset ja sitten päälle kaikki tuuraajat ja siivoojat (jotka muistaa mun lapset nimeltä ja moikkaa niitä aina), niin tulee kerralla kaikki huomioitua. Usein kysytään reseptejä ja on selkeesti ollut ilahduttava juttu. :)

Yhteistyössä