Mitä te yh:t teette silloin kun tuntuu, että pää hajoaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos on vaan totaalisen huono päivä, lapset kiukuttelevat ja temppuilevat ja olisi itsellä miljoona asiaa tehtävänä. Kun se pinna palaa eikä voi lähteä yksin ulos rauhoittumaan. Mitä teette?

En ole yh, mutta ehkä tuleva sellainen ja mietityttää tuo. Nykyään painelen lenkille yksin kun pinna palaa mutta sitten kun ei ole miestä enää...

Ei mulla ole koskaan ollut sellaista fiilistä vissinkään? Voin vetäytyä omaan koppiini rauhoittumaan, jos siltä sattuisi tuntumaan. Mutta ei oikeastaan.

no aiemmin vaan sinnittelin ja kestin... välillä pyysin lastenhoito apua äidiltä/siskolta/kavreilta/lapsen kummeilta jos tuli sellanen fiilsi että en kestä enää yhtään päivää...
jos pinna kiristyy kohtuuttomasti lapsen kanssa ollessa niin olen mennyt ulos seisomaan hetkeksi, tupakalle... tai sitten vaan keksinyt jotain sellaista puuhaa msitä tulee hyvä meili... sekä äidille että lapselle

Alan laskemaan että milloin ne oikein menee nukkumaan. :D Harvoin sellaisia tilanteita tulee, yleensä silloin lähdetään sitten kaikki ulos, sisällä on ihan turha roikkua jos kaikki on pahalla tuulella sen takia.

Silloin on parempi laskea sataan ja miettiä, miksi pinna kiristyy. Yritän keksiä jotain millä saan lapset ja itseni rauhoittumaan.

Harvemmin sellaisia tilanteita tulee, mutta myönnän että nyt kun olen ollut kipeänä on ajoittain tuntunut aika epätoivoiselta..

Kirjoitan eräälle läheiselle tekstarin, jonka sisältö on tällä(kin) palstalla julkaisukelvotonta materiaalia. Helpottaa kummasti kun saa oikeasti avautua jollekin, räyhätä sydämensä kyllyydestä tietäen ettei parisuhde/sukulaisuussuhde/ystävyyssuhde katkea siihen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:
Kirjoitan eräälle läheiselle tekstarin, jonka sisältö on tällä(kin) palstalla julkaisukelvotonta materiaalia. Helpottaa kummasti kun saa oikeasti avautua jollekin, räyhätä sydämensä kyllyydestä tietäen ettei parisuhde/sukulaisuussuhde/ystävyyssuhde katkea siihen :D

Tätä minäkin harrastan tai sitten yksinkertaisesti lähdetään pihalle rauhoittumaan molemmat tai soitan vanhemmille, että tulee hakemaan lapsen vähäksi aikaa, että saan aikalisän... Mulla kun sattuu olemaan sikäli onnekas tilanne, että vanhemmat ovat vielä hyvissä voimissa ja lapsirakkaita, asuvat lähellä ja niihin on hyvät välit. Tiedän, että monellakaan ei näin hyvin asiat ole, ja olenkin useasti miettinyt, kuinka huutavassa hukassa olisin, jos näin ei olisi tai jos tämä etu multa yht' äkkiä vietäisiin.... :(

Yhteistyössä