Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton84

Vieras
Mitä teen kun minulla ja miehelläni on naimisiinmenon jälkeen alkanut mennä sukset ristiin yhä useammin? Ihan pikkuasiat jo suututtaa. Ja yleensä syy on minun. Kaikki ärsyttää ja potuttaa. haluaisin seksiä enemmän, mutta en tiedä miten tehdä aloitetta etten loukkaisi.

Kertokaa mielipiteitänne ja ajatuksianne!

miten voisin korjata asian ja ilahduttaa miestäni. Olen onneton ja haluaisin pyytää anteeksi! :( Mieheni välttelee minua. Miehet kertokaa mistä miehet tykkää. Miten voisin ilahduttaa?! :'(

Monta mahdollisuutta. Valtataistelu?
Yksin ei riitele, eli älä ota syytä itsellesi, koska silloin sinä voisit lopettaa riidat. Toinen voi käyttäytymisellään provosoida sinua.
Henkiset ongelmat ovat oma lukunsa, mutta nekin voivat aiheuttaa riitaa.

Suosittelen, että juttelisitte yhdessä jollekin kolmannelle, joka näkisi ongelmanne.

Älä vain hanki lapsia tuossa tilanteessa ja jos suhde ei parane, niin erotkaa.

nyt on tainnut yksinkertaisesti iskeä kahlekammo eli mennä pupu pöksyyn joko jommalla kummalla tai molemmilla. kuinka nuoria olette? kuinka kauan seurustelitte ennen avioliittoa? onko teillä kummallakaan ollut aiempia suhteita vai onko kyseessä teini-ikäisenä aloitettu suhde? vai luulitteko, että avioliitto maagisena laastarina parantaa suhteen jo aiemmin ilmenneet ongelmat?

nuo tulevat mieleen ensimmäisenä. kaikki todennäköisesti johtavat eroon, ellette ole TOSI motivoituneita jatkamaan yhdessä vaikka mikä olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja onneton84:
Mitä teen kun minulla ja miehelläni on naimisiinmenon jälkeen alkanut mennä sukset ristiin yhä useammin? Ihan pikkuasiat jo suututtaa. Ja yleensä syy on minun. Kaikki ärsyttää ja potuttaa. haluaisin seksiä enemmän, mutta en tiedä miten tehdä aloitetta etten loukkaisi.

Kertokaa mielipiteitänne ja ajatuksianne!

jos syy kerran on sinussa, niin korjaa tapasi ja siivoa suusi, ettet enää loukkaa miestäsi.
Myös tämän Ellipalstan lukeminen ei varmaan auta, koska juuri täällä katkerat eronneet ja vanhatpiiat opettavat miten miehiä tölvitään.

Seksi on parasta lääkettä noihin vaivoihin, joten yritä hillitä hurja mielesi:-))

Alkuperäinen kirjoittaja onneton84:
menimme naimisiin 5.6.2007 - olemme tuore aviopari

Voi kauistus, reilun kuukauden aviossa ja liitto jo päin prinkkalaa.
Miksi menitte naimisiin???
Pakkoavioliitto vai senkö vuoksi, että kun muutkin menee???
Rakkaudesta ette menneet, koska silloin teillä ei olisi tuollaisia ongelmia.
Ilmeisesti sinua harmittaa kun menit naimisiin, kaipaat vapaata elämää ja sen vuoksi teet miehesi elämästä helvetin, että saisit syyn erota.
Jos olet -84 syntynyt (nickistä päätellen), olet melko lapsellinen et ole avioliittoon kypsä, etkä tule sitä välttämättä koskaan olemaankaan. Ehkä teidän olisi viisainta erota, niin ei olisi ongelmia eikä tarvitsisi kiukutella turhasta. Ostat vain dildon ja käytätä sitä niin paljon kuin haluat, se ei valita että vaadit liikaa tai liian vähän seksiä. Suosittelen lämpimästi dildoa ja yksin oloa kaikille kiukutteleville ämmille.

etkö nyt tajua ettei parisuhteet toimi ajankuluessa?

Mä en tajua että miksi menit kaiken päälle vielä naimisiin tuon tyypin kanssa??? kun se oli jo tuollainen että se torju sua seksin suhteen??? =D
nyt sulla on mies joka etsi vain kodinhoitajaa itselleen,panot se/ne hoitaa sitten oven ulkopuolella,kun eihän se sun kaa halua naida?
Tais kiinostus lopahtaa mutta,sie menit sitten kuiteskin naimisiin sen kaa,ja vielä tyrkytät itseäsi sille? o my god....

Ei tuo nyt minusta vaikuta mitenkään kummalliselta, parisuhde elää ylä ja alamäkiä. Ei se hääpäivän läheisyys/etäisyys mitään muuta. Koettakaa vaan keskustella asioista mahdollisimman paljon, älkää pelätkö riitelyä. Niin pitkään kun tahtoa yhteiseloon löytyy niin kauan kaikki on mahdollista korjata. Jos epätoivo välillä yllättää ja tuntuu että haluaa erota, kannattaa miettiä kaksi kertaa miksi se elo jonkun muun kanssa olisi sen helpompaa.

Olen nimittäin itse mennyt suht nuorena naimisiin ja käynyt kaikenlaista läpi. Yhdessä ollaan edelleen ja liitto on vahva, ehkä juuri sen vuoksi että riitoja ei ole suotta vältetty ja tunteet on näytetty. Tärkeää on myös antaa toiselle tilaa olla oma itsensä. Mitä se loppujen lopuksi haittaa, jos toinen haluaa välillä olla omissa oloissaan tai on kiukkuinen ja pahantuulinen. Eikös ne tunteet ole ihan inhimillisiä siinä missä muutkin.Vaikka toinen olisi kuinka ihana ja suhde ok, niin joskus on pitkiäkin kausia kun ei kiinnosta mikään ja haluaa vaan olla itsekseen.

Miski ihmeessä nämä kiukuttelijat, marmattajat ja omaa pahaa oloaan toiseen purkajat kuvittelevat että jonkun "ymmärtäväisemmän" kanssa heillä olisi hyvä olla ?
Sama myrkky tehoaa nimittäin kaikkiin.

Tai nyt voisikin sanoa jo että HUIPPU onnellinen. Tein niinkuin sinä Kyl se siitä neuvoit. Annamme riitojen tulla ja mennä - ja tiedämme kaikesta huolimatta että toinen rakastaa. Pyysimme anteeksi toisiltamme ja sovimme kaikki riidat.

Hieno homma!Kannattaa aina muistaa, että parempi sanoa ne asiat suoraan mitkä kaivelee mieltä, kun että miettiä niitä itsekseen.. Ne asiat mitä panttaa mielessään vaan aiheuttaa näkymättömän kuilun suhteeseen. Ei se toinen jätä vaikka sille sanoo suorat sanat, riitely puhdistaa ilmaa ja sitten on taas mukava kölliä kullan kainalossa. Mitenkäs sitä oppii toisen kunnolla tuntemaan jos ei välillä heitä vieraskoreutta nurkkaan =)