Mitä teet jos et halua ottaa vaatteita vastaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä otan ne mitä tarvin ja annan loput takas. :) Kiitän kauniisti.
Turhaa vaatetta en ota lojumaan,kun sitä on jo ennestään. Ja ne saadut jakirppikseltä ostetut vaatteet nakkelen sit suruttaa uuniin ku ollaan pidetty ne ohi.

Riippuu siitä mitä vaatteille tapahtuu, jos en ota niitä vastaan. Jos tiedän, että vaatteet menisivät roskiin tai roskanuotioon, otan ne ja annan eteenpäin. Saatan muutenkin ottaa, jos tiedän valmiiksi että jollain kaverilla olisi käyttöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Riippuu siitä mitä vaatteille tapahtuu, jos en ota niitä vastaan. Jos tiedän, että vaatteet menisivät roskiin tai roskanuotioon, otan ne ja annan eteenpäin. Saatan muutenkin ottaa, jos tiedän valmiiksi että jollain kaverilla olisi käyttöä.

Näin minäkin toimin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Otan kaikki vastaan ja laitan keräyslaatikkoon ne mitä ei käytetä.

Kannattaa muuten ensin tarkistaa annetaanko ne lainaksi vai "omaksi"

No jos meille annetaan lainaksi niin mä en sit ota siittä vastuuta et minkä näkösiä ne vaatteet on käytön jälkeen. Et mieluummin otan omaksi ja laitan sit uudelleen kiertoon jos on mitä kierrättää.

Sanon suoraan jos en tarvitse, siis kiitos mutta ei kiitos :) Nyt on tullu niin paljon vauvan vaatetta (siis ihan pientä) että olen jo joutunut sanomaan muutamalle ettei tarvetta enää ole.

Jos tiedän, etten vaatteita tule käyttämään, niin kiitän kauniisti mutta sanon etten tarvitse niitä. Otan vastaan vain jos todella tiedän niitä vaatteita tarvitsevani/käyttäväni. Omissa nurkissakin riittää kyllä vaatetta tätä nykyä... :whistle:

Miks kaikki mitä muilta jää niin raahataan meille ??? Vaikka meillä on paljon lapia niin kyllä meilläkin halutaan väliin uutta ja kunnon kampetta. Ku monesti se on tyyliin ku ei menny nämä kirpparilla kaupaksi niin ajattein et teillä tarvitaan...suranaista rääsää,lumppua. Lähinnä aliarviointia, et saa meillekkin tuoda vaatteita jos ne on OIKEESTI HYVÄ,ja voin mä vähän maksaakki niistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Otan kaikki vastaan ja laitan keräyslaatikkoon ne mitä ei käytetä.

Kannattaa muuten ensin tarkistaa annetaanko ne lainaksi vai "omaksi"

Mä otan kaikki vaatteet mitä annetaan vastaan ja ne joita ei käytetä menee kiertoon, jos mä vaatetta saan oletan saavani omaks mutta jos antaja sanoo olevan lainaan en ota ollenkaan,

Yhteistyössä