Jos sinulle tuntematon lapsi tervehtii sinua, mitä teet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ultramariini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kivittäkää:
Minua ei rehellisesti muiden lapset kiinnosta. Voin moikata takas, mutta vaikka kuinka ylpeä äiti siinä olis odottamassa, että lepertelisin hänen söpön Nico-Petterin kanssa, niin en mä haluu. Muiden lapset ei ole söpöjä tai kiinnostavia.
Niin, tässähän olikin kyse vain tervehtimisestä. Et toki ole ainoa joita muiden lapset ei juurikaan kiinnosta, meitä on yllättävän paljon. En minäkään kuvittele että mun lapset kiinnostaisivat muita. Tai, ehkä mun sisarruksia, tai osaa niistä. :)

No tervehdin takaisin!

Ja kyllä täytyy sanoa että musta on todella omituista käytöstä jos ei aikuinen ihminen tervehdi takaisin, mutta eihän tosiaan kaikki taida tervehtiä.
Ihmettelen vaan että mitä siinä menettää?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Tervehdin ilman muuta. Meidan nuorin poika on muuten juuri tuollainen , etta se tervehtii kaikkia.

samoin nuorin tyttäreni, ja hän ihmettelee välillä miksei saa vastausta.

No voi hellanlettas! Ehkä se valkenee hänellekin joku päivä ettei ole maailman keskipiste.

ei hän sitä luulekaan olevansa. Vaan on avoin, toisita ihmisistä kiinnostunut persoona. Tervehtiminenkö tekisi hänestä maailmannavan?

:D

tervehdin tietenkin... paitsi yks päivä tuli pari lasta vastaan ja ne jotai pelleili ja huuteli että "MOI MOI MOI moi moi moi moi moi..." ja väänteli naamaansa niin mulkasin vaan.

Tervehdin ilman muuta. Meidan nuorin poika on muuten juuri tuollainen , etta se tervehtii kaikkia.

No voi hellanlettas! Ehkä se valkenee hänellekin joku päivä ettei ole maailman keskipiste.
Niin, tai sitten ihmettelee sitä että miksi aikuiset ihmiset on niin epäkohteliaita.

sanon iloisesti tuitui
g081.gif

Moikkaan tietenki.

Ja tästä tuliki mieleen, että kävelin tyttöni kans tässä lähellä kotia ja tyttö tervehti tuttavallisesti mulle täysin vierasta miestä. Semmosta epämääräisen näköstä tyyppiä. Kysäisin sitte likalta, että oliko hän sun tuttu. Likka sanoi, että oli tuttu. Kyselin, että no koulusta vai mistä. Virpomisesta, vastasi likka lloisesti. Minä kävin sillä virpomassa ja se antoi mulle viiskytäsenttiä.

:D

Vastaan tervehdykseen ilman muuta. Paras meistä olkoot varattuna noille pienimmille, opetelkoot luimistelemaan lähimmäistään sitten myöhemmin jos vielä tuntevat siihen tarvetta.

Kuka se muuten sanoi siitä että "ei viitsi kun muiden lapset ei kiinnosta"? Odotellaan sitä aikaa sitten kun tämän koulutuksen mentyä perille niitä tämän päivän lapsia ei pätkääkään kiinnosta vaihtaa sun inkontinenssivaippaasi siellä vanhustentalolla. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
sanon varmaan että moi ja jatkan sitten oman muksun kanssa olemista siinä.

toistenkin lapset on mukavia, mutta en mä niitä jaksa/ei kiinnosta sen ihmeemmin sitten viihdyttää tai olla vastailemassa ja katsomassa kuinka erikoinen ja ihana se vieras lapsi on.

Kummallinen asenne. Jos on ystävällinen lapselle, niin ei kai se tarkoita että sun tarvitsisi ihailla kuinka hieno lapsi se on? Mä tiedän miten herkkiä lapset on ja voin kuvitella että aikuisten tyly käytös voi mietityttää pitkään jälkikäteen. Mä en ymmärrä miten jotkut voi olla niin täynnä omia lapsiaan ettei näe kun sen oman herranterttunsa ja voi sitten tylyillä toisille.

Mä olen ylpeä omista lapsistani, mutta tiedostan samalla etteivät ne ole sen kummallisempia kun muidenkaan lapset. Kaikki (melkein) lapset ovat suloisia.

Entä te, tervehdittekö te koskaan tuntematommia tilanteissa, joissa olette heidän kanssaan ns. samalla asialla. Vaikkapa hotelliaamiaisella, onko se itseään maailman keskipisteenä pitämistä jos sanoo vaikkapa "Huomenta" :D

Ehkä se valkenee hänelle että on syntynyt moukkien maahan.

Alkuperäinen kirjoittaja Stepford Wife:
Vastaan tervehdykseen ilman muuta. Paras meistä olkoot varattuna noille pienimmille, opetelkoot luimistelemaan lähimmäistään sitten myöhemmin jos vielä tuntevat siihen tarvetta.

Kuka se muuten sanoi siitä että "ei viitsi kun muiden lapset ei kiinnosta"? Odotellaan sitä aikaa sitten kun tämän koulutuksen mentyä perille niitä tämän päivän lapsia ei pätkääkään kiinnosta vaihtaa sun inkontinenssivaippaasi siellä vanhustentalolla. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Jumaliste mikä jeesustelija! Ei taida olla mun velvollisuus olla kenenkään kakaroista kiinnostunut. En minä niitä syö tai päälle sylje. En vaan pahemmin välitä muiden lapsista.

Sanon takaisin "moi!" ja saatan kysyä: "kukas sinä olet? Oletko uusi täällä päin?".

Omat lapset moikkaavat kaikkia naapureita, moikkasivatpa nämä takaisin tai eivät.

Entä te, tervehdittekö te koskaan tuntematommia tilanteissa, joissa olette heidän kanssaan ns. samalla asialla. Vaikkapa hotelliaamiaisella, onko se itseään maailman keskipisteenä pitämistä jos sanoo vaikkapa "Huomenta" :D

Samalla asialla, eli vaikka hakemassa lasta jostain. Joo moikkaan tuntematontakin.

Tervehdin. Olen tosin tottunut jo siihen, etteivät kaikki ärsyttävän energiseen tervehdykseeni mitään vastaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Stepford Wife:

Jumaliste mikä jeesustelija! Ei taida olla mun velvollisuus olla kenenkään kakaroista kiinnostunut. En minä niitä syö tai päälle sylje. En vaan pahemmin välitä muiden lapsista.

Musta tuossa oli paljonkin asiaa. Kyllä sen tuolla koulumaailmassa huomaa mihin ollaan menossa kun ei kaikki opettajatkaan viitsi vastata tervehdykseen ja osa lapsistakin jää suu auki katsomaan jos heitä sattuu joku "vieraampi" moikkaamaan. Kun ei tosiaan ole mikään pakko tai velvollisuus välittää muista kuin itsestään ja omasta haluamisestaan niin mitäs sitä nyt suutaan aukomaan turhan takia...

No, kuka tekee sydämen hyvyydestä ja hyvästä mielestään, kuka velvollisuudesta. Ja sitten on niitä, jotka ei tee. Se vain on niin, että mitä vähemmällä itsensä päästää sitä pienemmäksi jää.

Yhteistyössä