H
hhdf
Vieras
[QUOTE="huh";26022451]Se on kyllä totta, että joskus koiranomistajat luottavat kyllä aivan liikaa siihen, että ei ne omat koirat "mitään tee". Kun ilmeisesti tällä lausahduksella tarkoitetaan nimenomaan sitä, etteivät ne pure. Kerran meillä kävi nimittäin pienen koirani kanssa koirapuistossa niin, että isompi koira hyökkäsi pienen koirani päälle ja minä tietysti oletin, että ison koiran omistaja ottaisi koiransa irti minun koirastani. Mutta hän vain toisteli, että ei se mitään tee, ja tarkoitti tällä ilmeisesti sitä, ettei koira varsinaisesti pure, näykkii vain, eikä tehnyt elettäkään saadakseen koiraansa pois. Minun täytyi sitten mennä kiskomaan oma aivan hädissään oleva koirani vieraan koiran alta.[/QUOTE]
Mä en käsitä miten ihminen voi olla niin tyhmä että luottaa koiraansa 100% ettei se 'tee mitään'. Koira on eläin, toimii vaistojensa varassa ja voi pimahtaa tms. vaikka ei koskaan olisi ketään purrut, kukaan ei voi koirastaan varmasti sanoa ettei se tee mitään.
Mä en käsitä miten ihminen voi olla niin tyhmä että luottaa koiraansa 100% ettei se 'tee mitään'. Koira on eläin, toimii vaistojensa varassa ja voi pimahtaa tms. vaikka ei koskaan olisi ketään purrut, kukaan ei voi koirastaan varmasti sanoa ettei se tee mitään.