mitä teette päivisin 3-4kuukautisen vauvan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me touhuttiin kotona kahdestaan. Tyttö oli aamupäivän hereillä ja meni puolilta päivin nukkuu ulos. Nukku yleensä siihen asti, et isäsnä tuli klo 16 töistä.
Me leikittiin, laulettiin, syötiin, ja syliteltiin.

Teen parin tunnin kävelylenkin vaunujen kanssa joka iltapäivä. Siitä tuli loisto olo.
Kerran viikossa uinti ja samoin vauvajumppa.

Koitan rakentaa arjen niin että ma-to on jotain ohjelmaa aamupäivisin ja sitten ulkoilua, kotona olo, kyläilyä tms.
Ja sitten perjantaista eteenpäin otetaan rennommin eikä sovittuja menoja, silloin vkonloppu eroaa arjesta.

Ulkona tyttö tykkää nukkua, ja nukkuukin pitkät päiväunet, 2-3 tuntia. Sisällä köllöttelee lattialla ja kattelee leluja ja isoveljen touhuja, ja mä istun vieressä ja juttelen ja näyttelen tavaroita. Tai sitten se makoilee sitterissä ja leikkii lelukaarella joka tulee sitterin päälle.

meillä myös vauvauinti joka la,joka toinen torstai sellainen puuharyhmä kokoontuu(olisipa useammin) melkein joka päivä vaunuilemassa.siltin tuntuu että on tylsää,molemmilla kun ei ole ohjelmaa.tuossa tuo pirpana nytkin makoilee lattialla ja kattelee leluja,muttei kyllä kauaa niitten kanssa viihdy,välillä sitterissö istuskelee kun äiti siivoilee ja hääräilee

Olisko teilla jtn tuttuja joilla samanikanen vauva? Menkaa kylailemaan :- )

Taalla missa asun on myos joka ma ja pe klo 10-12 ilmainen leikkikerho lapsille jossa on kaikenikasia ja tapaa toisia aiteja.

käydään vaunuilee ja mummilla kahveella.pienimies ei viihdy yksin vaikka on lelukaarta jne.sylissä viihtyy mut ei rintarepussa...miun aika tuppaa kulumaan poijjaan viihytykseen,sisällä ei nuku ku vartin pätkiä vaan ulkona vaunuissa joskus jopa 2 tuntia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
käydään vaunuilee ja mummilla kahveella.pienimies ei viihdy yksin vaikka on lelukaarta jne.sylissä viihtyy mut ei rintarepussa...miun aika tuppaa kulumaan poijjaan viihytykseen,sisällä ei nuku ku vartin pätkiä vaan ulkona vaunuissa joskus jopa 2 tuntia.

meillä sama,korkeintaan vartin istuskelee sitterissä ja pelailee lelujen kanssa,sitten tylsistyy.sisällä nukkuu korkeintaanpuoli tuntia päivässä,ulkona 1-4tuntia. täällä maksaa kaikki lasten kerhot sun muut,eikä oikeiin olisi varaa liittyä muihin kun noihin kahteen

Joka aamupäivä käytiin esikoisen kanssa vaunulenkillä, sitten meillä oli kotona myös musiikkituokio päiviittäin ja leikkimatolla jumppailtiin.
Nauti vielä muutama kk, sitten vauvan päiväunet vähenee ja kun rupeaa liikkumaan, alkaa vahtiminen.
Itse olen laiska nautiskelija että sain ihan hyvin ajan kulumaan omien sarjojen parissa + surffailemalla.. eikä ne päivät pitkiä ollut, nukuttiin n. 10h täydet yöunet jo tuolloin. :)

Molemmat lapset ovat nukkuneet tuossa iässä superpitkiä päiväunia (4-5 h + 1-2 h). Esikoisen ollessa vauva mä luin kirjotuksiin päiväuniaikana. Kuopuksen ollessa vauva, mä ompelin tai löhösin. Hereilläoloaaikana imetin ja vaihdoin vaippoja.

Yhteistyössä