Mitä tehdä 3 vuotiaan vesirokkopotilaan kanssa kotona !

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Tytön pitää olla kotona tämä koko viikko ja jo nyt mietin että mitä ihmettä tuolle keksii...
Nyt katselee piirrettyjä mutta ei ole ehkä sopivaa että katsoo koko päivän :D SAatika koko viikon.

Levätä ilmeisesti pitäis mutta eipä ole muita keinoja pitää sitä sängyssä kun nuo piirretyt ja lukeminen...



Eli mitä tehdä 3 vuotiaan vesirokkopotilaan kanssa?
 

Yhteistyössä