Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Todella sääli että teille on niin käynyt, että mies ei ole isäksi ollut valmis. Otan siitä osaa.
Itseasiassa yllätyin itsekin, kun mies sairaalassa vaihtoi vaipan esikoiselle, ja kasvoi isäksi kivuttomasti.. ei minulla ole mitään ongelmaa jättää kaksi alle 3v viikonlopuksi isän kanssamutta valitettavan usein isäksi tulo aiheuttaa myös kriisin, eikä kaikki menekään niin ruusunpunaisesti kun on kuvitellut, olen näitä seurannut.. En siis todellakaan pahaa tarkoittanut, toivon tottakai että miehestäsi tulee loistava isä!
![]()
Ei tässä ole mitään ruusunpunaisia laseja päässä pidettykään. En minä luule että miehestä tulee mikään 24/7 superisä. Mutta hyvä isä varmasti!
Realistisesti ollaan sekin puhuttu jo etukäteen, että mies on sellainen että tarvitsee hyvät yöunet jaksaakseen päivän olla töissä, joten on tarkoitus että vauva-ajan, jos tarvetta ilmenee, mies nukkuu toisessa huoneessa viikolla että ei häiriinny yöheräilyistä. Vastaavasti mies sitten varmasti ilta-aikaan antaa minun hengähtää.
Ja tiedän että mies tarvitsee rentoutuakseen pari kertaa kuussa päästä moikkaamaan kavereitaan kunnolla, eli aion kyllä sallia hänelle baarireissut. Koska tiedän että minäkin pääsen sitten kun haluan ja raaskin lähteä.
Näistä voi tulla riitaakin sitten kun on vauva-arki päällä ja hermot kireällä, mutta uskon että selvitään ja mies ei koskaan vauvaa laiminlöisi olemalla häntä hoitamatta.
Ja toisille noi baarireissut olisi punainen vaate ja paljon on täälläkin kohistu siitä, että yhtälailla ne yöheräämiset kuuluu miehelle. Eli kaikki on yksilöllistä. Antakaa mieluummin ap: lle vinkkejä, kuinka saisi miehen näkemään tilanteen vaimonsa silmin, kuin tuollaista haukkumista ja tuomitsemista.