Mitä tehdä kun on liian ujo?*turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras

Mietiskelin tuossa, että kun ei oo kavereita montaakaan..en vaan koulussakaan ollut niin sosiaalinen että olisin kavereita saanut ja tää kotona olokaan ei asiaa auta kun en saa suutani auki oikeen naapureidenkaan kans. :ashamed:
Pelkään kai että minua pidettäis outona, siltä ainakin kouluaikaan tuntui, kun ei ollut muotivaatteita enkä ees meikannut. En kyl edelleenkään.
On vähän semmoinen pihalla-oleva-olo..jos tiiätte.. :/

Se on vissiin ujoutta, ja sit saamattomuutta kun en viitsi asialle tehdä mitään. ja sit kuitenkin harmittaakin se kaverittomuus. Mies yrittää laittaa miut ostoksille siskonsa kans, enkä oikeen tiiä siitäkään, kun en osaa puhua mitään älyllistä.

Mä olen kans ollut aina ujo. Varmaan juuri siitä syystä mullakaan ei juuri kavereita ole. Nykyään mulla on yks ihana ystävä, tän palstan kautta :) Mut muuten, kerhoissa ym. oon tosi huono jutteleen mitään. En kertakaikkiaan keksi puhuttavaa vieraiden kanssa :/ Sit ku sanon jotain niin yleensä möläytän jotai tyhmää ja sit häpeän. On tuo ujous onneksi vähän lieventyny ajan saatossa, mut välillä toivois et osais olla sellanen puhelias ja tutustua ihmisiin.

Ja tosiaan, ap vaikuttaa tosi kivalta :) Jos asuttais lähekkäin niin kutsuisin sut meille kylään. Voitais olla vaikka hiljaa sit ku molemmat tietäis ettei toinen osaa puhua :D

Mä olen aika ujo, enkä kyllä tee aloitetta kontaktin muodostaakseni. Emmä tiedä, jostain noita kavereita on kertynyt kuitenkin... En todellakaan puhu naapureille, mä katson, että piha on tyhjä ennen kuin livahdan ulos! Internet on varmaan osasyy siihen, että mulla on kavereita kuitenkin. Saa ensin luotua sen kaveruussuhteen ennen mitään varsinaista tapaamista.

Joinaa jonnekin sosiaaliseen palveluun ja eiköhän niitä frendejä ala löytyä?

mäkin olen ujohko, en vieraassa porukassa pahemmin ole äänessä..mutta mua kiinnostais tietää, että miten olet sitten tutustunut mieheesi? jos olet kauhean ujo, niin kuinka se sitten onnistui :)

Mie kyl netissä pölötän välillä ihan mitä sattuu, mut sitten livenä..ihan päinvastoin. :/ Ja just tuo, että sit kun oikeen yrittää jotain järkevää sanoa niin suusta tuleekin jotain ihan tyhmää.

Nanna; No en oikeen osaa sen siskon kans puhua yhtään mitään..aattelinkin et jos sen kans lähden niin pyydän mukaan yhen puheliaan kaverinikin, ettei ois niin hiljaista.:)

Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:
mäkin olen ujohko, en vieraassa porukassa pahemmin ole äänessä..mutta mua kiinnostais tietää, että miten olet sitten tutustunut mieheesi? jos olet kauhean ujo, niin kuinka se sitten onnistui :)

No ensin myö liikuskeltiin isommassa joukossa, lähinnä vaan hegasin mukana ja nyökyttelin kun muut jutteli..Ja mies on melko puhelias kans, että jos se jotain kysyi tms. niin en halunnut vaikuttaa epäkohteliaalta vaan vastaisn lyhytsanaisesti jotain.
Se oli muuten kyllä aika outoa aikaa, mies tuntui semmoiselle tutulle, vaikkei tunnettukaan ettei sen seurassa ollut niin avuton olo.

Isossa porukassa olen aina tuppisuu, en halua huomiota itseeni ja pelkään sanovani jotain todella älytöntä. Vasta kun olen johonkuhun tutustunut, uskallan puhua melko vapaasti. Kai se osittain ujoutta on. Uusia ystäviä en helposti saa. Täällä virtuaalimaailmassa on helpompi "puhua".

Meitä on siis muitakin samanlaisia. :wave: Täältä me vielä noustaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Elinda:
Isossa porukassa olen aina tuppisuu, en halua huomiota itseeni ja pelkään sanovani jotain todella älytöntä. Vasta kun olen johonkuhun tutustunut, uskallan puhua melko vapaasti. Kai se osittain ujoutta on. Uusia ystäviä en helposti saa. Täällä virtuaalimaailmassa on helpompi "puhua".

Meitä on siis muitakin samanlaisia. :wave: Täältä me vielä noustaan. =)

:D

Yhteistyössä