Mitä tehdä? (miehen pettämisestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Tänä aamuna sain selville, että mies on pettänyt minua muutamia kertoja.. :( Sain selville muuta kautta kun miehen omasta suusta..

Lisäksi hänellä on toinen nainen, joka on itsekin varattu..

Mitä mä teen? Olen ihan shokissa enkä voi keskittyä työntekoon. Kierrän sumussa ympäri toimistoa ja unohdan mitä olen hakemassa. En ois ikinä voinut uskoa.

Tekis mieli ottaa tuohon naiseen yhteyttä, tiedän kuka hän on..

Mitä ihmettä mä teen, kuinka voin jatkaa tästä eteenpäin?

Niin, jos et ole vielä kysynyt mieheltäsi, niin kannattaisi ehkä kysäistä ensin. Jos uutinen onkin ankka, ei ehkä kannata soitella jollekin varatulle naiselle, jonka liitto voi tuosta joutua kriisiin, jos ei ole edes varma mitä on tapahtunut.

No en mä siihen naiseen olisi yhteydessä. Mitä se auttaa? Sinä olet parisuhteessa miehesi kanssa, joten hänelle sinun tulee puhua. Paska tilanne, PASKA "mies"!!! :(

Kuinka monen mies, jolla on uhkana esimerkiksi joutua taloudellisesti kriisiin suhteen loppumisen tähden, on munaa tunnustaa? Kyllä ne kiertää loppuun asti totuutta.

Mistä ja miten kuulit? Mä ite sain epäilykseni ja tongin, ihan laittomin keinoin, mutta totuus tuli selville. ENiten vituttaa kun olin itse epärehellisen paskiaisen elättäjä kauan. Sitä voi kutsua ihan hyväksikäytöksi. Ja seksinkin suhteen tarttes, kun ei saatavilla toista aina ollu. Kyllä siinä ihmisen maailma romuttuu.

Ite kyllä kysäsisin hissukseen emännältä, niin ettei sen puoliso saa tietää, mutta jos tää homma ois totta ihan ilkeyttäni saattasin puolisonkin korviin, vaikkei niiden välien selvittely mulle kuuluiskaan.

Puhu ensin miehen kanssa. Intät vaikka sitten niin kauan että tunnustaa. Siis jos et näe hänestä että valehtelee. Sen jälkeen, jos miehesi katuu ja haluaa kanssasi jatkaa, pyydät häneltä tämän naisen numeron, ja soitat hänelle. Kysyt vaikka että saako jotain kiksejä siitä että rikkoo toisen perheen.

Näin äitini toimi kun isäpuoli oli ollut uskoton. Hänellä oli "suhde" tähän naiseen. Siihen se loppui. Ja IHME JA KUMMA, isäpuoleni hyvä ystävä kertoi äidilleni mitä oli nähnyt.

Mulla on niin paska fiilis :'( En tajua mikä ajoi tähän tilanteeseen. Meillä meni ihan hyvin! Just eilen iloiten mietin että kaikki riidat on saatu selvitettyä ja jo pidemmän aikaa ollaan nautittu toisistamme. Onko mies sit ollu tän muijan takia niin ilonen, en tiedä..

No nyt se raukkis viel nukkuu eilistä pikkujoulukrapulaansa pois.. Toivotaan, että tajuaa tunnustaa heti herättyään.

Asian sain selville siten, että mies yöllä kännipäissään jättänyt facebookin keskusteluikkunan auki, jossa puhui tämän naisen kanssa. Ja sieltä löytyi myös vanhoja tekstejä.. Ei kivaa luettavaa. Tuntuu ihan hirveältä.. :'(

Toi face on niin perseestä!! Rikkonut meidän tuttava pariskunnan liiton kanssa!!!! Mä juttelisin eka miehen kanssa, repisin sen sängystä ylös vaikka väkisin (jos vaan tarpeeksi selvinnyt) Toivottavasti on sen verran miestä tunnustaa koko homma!! Sen jälkeen ottaisin yhteyden siihen toiseen osapuoleen, ja uskoisin näin, että hänenkin mies olisi halukas tietää mitä on tekeillä!!!!! Näin mä tekisin.. Jos työt tuntuu tuskalliselta niin hae muutama päivä saikkua, se helpottaa jo kummasti. VOIMIA!!

[QUOTE="Julle";25238520]Toi face on niin perseestä!! Rikkonut meidän tuttava pariskunnan liiton kanssa!!!! Mä juttelisin eka miehen kanssa, repisin sen sängystä ylös vaikka väkisin (jos vaan tarpeeksi selvinnyt) Toivottavasti on sen verran miestä tunnustaa koko homma!! Sen jälkeen ottaisin yhteyden siihen toiseen osapuoleen, ja uskoisin näin, että hänenkin mies olisi halukas tietää mitä on tekeillä!!!!! Näin mä tekisin.. Jos työt tuntuu tuskalliselta niin hae muutama päivä saikkua, se helpottaa jo kummasti. VOIMIA!![/QUOTE]

Jos ei facebookia olis niin eiköhän tekstiviestit ajais saman. Niistä vaan ei jäis kiinni niin helposti.. :)

Niin se vaan liittokin voi paremmin kun mies saa vapaammin hengittää ja täyttää evoluution/geneettisen velvollisuutensa, eli levittää siementä.

Toisinpäin tämä ei valitettavasti toimi :(
Vaikka mitenkä tasa-arvoiselta se tuntuisi.

Kerro miksi toimisi?
Ei samankaltaisuus kahden sukupuolen välillä ole mikään oletusarvo mistä lähdetään liikenteeseen, päinvastoin.

Ei tässä ole kysymys siitä, että vastaväittäjä aina haluaisi selittää sukupuolet samankaltaisiksi. Tunnettuahan on, että miehet haluavat roiskiä siementään kaikkialle, mutta jos biologisesti ajatellaan, niin voihan naisellakin olla tarve saada jälkeläisilleen erilaisia geenejä tekemällä lapsia eri miehille.

Ei tässä ole kysymys siitä, että vastaväittäjä aina haluaisi selittää sukupuolet samankaltaisiksi. Tunnettuahan on, että miehet haluavat roiskiä siementään kaikkialle, mutta jos biologisesti ajatellaan, niin voihan naisellakin olla tarve saada jälkeläisilleen erilaisia geenejä tekemällä lapsia eri miehille.

On eriasia kuitenkin harrastaa seksiä 15 minuuttia, käydä röökillä ja lähteä kotia päin kuin kantaa lasta 9 kuukautta.

Mutta jos asiat olisivatkin rinnastettavissa niin tarkoittaisiko se sitä että pettäminen heijastelisi suhteeseen samalla tavalla?

Täällä kuulee monta kertaa sanottavan että oli suhteen parasta aikaa ja sitten selvisi että mies petti :\
Tapahtuuko noin useinkin, en tiedä, eikä siitä välttämättä kovin suuria johtopäätöksiä voi tehdä muutenkaan.

Taasen kovin usein en ole kuullut (jos koskaan) että naisen pettäessä parisuhteessa elettiin parasta aikaa.

Useita aloituksia olemme varmasti kummatkin lukeneet jossa naiset kertovat ihastuksestaan työtoveriin tai Ex-kumppaniin, tai johonkin jonka kanssa on joskus ollut 'tunteita', yleensä näissä tarinoissa nainen tuo myös esille sen kuinka on mennyt huonosti omassa suhteessa jo jonkin aikaa, ehkä tästä voi tehdä johtopäätöksiä koskien naisen motiivia mahdolliselle pettämiselle?

En kuitenkaan usko että mikään selitys on pelkästään biologinen/geneettinen, kuten et varmasti sinäkään.
Mutta koskien seksiä, keskiarvoisesti, miehellä se voi näytellä erilaista/suurempaa osaa.
Kaikkien rakastama klassinen selitys 'Se ei merkinnyt minulle mitään' voi kuulostaa naiivilta, jopa uskomattomalta mutta siinä pielee totuuden siemen (pun intended)

Niin se vaan liittokin voi paremmin kun mies saa vapaammin hengittää ja täyttää evoluution/geneettisen velvollisuutensa, eli levittää siementä.

Toisinpäin tämä ei valitettavasti toimi :(
Vaikka mitenkä tasa-arvoiselta se tuntuisi.

Lainaan nyt uudestaan tätä kommenttia, koska tässä nyt mielestäni kiteytyy oleellinen urputuskohde. Sanot, että liitto voi paremmin, jos mies voi halunsa mukaan levitellä siementä ympäriinsä. Eikö vastaavalla logiikalla liitto voi myös paremmin silloin, jos nainen vähän kokee tunteita joitain muita miehiä kohtaan ja menee sänkyyn vain muutaman kanssa? Eihän haittaa ja liitto voi paremmin?

• Tykkää
Reactions: mamacita_
Lainaan nyt uudestaan tätä kommenttia, koska tässä nyt mielestäni kiteytyy oleellinen urputuskohde. Sanot, että liitto voi paremmin, jos mies voi halunsa mukaan levitellä siementä ympäriinsä. Eikö vastaavalla logiikalla liitto voi myös paremmin silloin, jos nainen vähän kokee tunteita joitain muita miehiä kohtaan ja menee sänkyyn vain muutaman kanssa? Eihän haittaa ja liitto voi paremmin?

Noh tuohon vastasin jo äskeisessä viestissäni.
Logiikkahan on sama, mutta se ei tarkoita että vastaus olisi sama.

Edit: en varsinaisesti esitä väitettä että liitto voi _objektiivisesti_ tarkastellen paremmin jos kumppanit (mies) pettää, vaan näyttää siltä että se voi paremmin, tässä on vissi ero, Jenny.

Ensimmäinen viestini oli, kuten ymmärsit varmasti, provosoiva =)

Viimeksi muokattu:
Minusta varsin vittumaista mieheltä kaivaa sitä asiaa aina vain uudelleen ja uudelleen esille, ikäänkuin se pettäminen kestäisi vuosikausia ja aina se pitää käsitellä ja siitä puhua ja ...

vittu antas olla! Mitä sitten vaikka oliskin tunkenu keppinsä sen naaraan jalkoväliin. Se on jo pettäny sua, sama kai se MITEN ja missä asennoissa.

Minusta varsin vittumaista mieheltä kaivaa sitä asiaa aina vain uudelleen ja uudelleen esille, ikäänkuin se pettäminen kestäisi vuosikausia ja aina se pitää käsitellä ja siitä puhua ja ...

vittu antas olla! Mitä sitten vaikka oliskin tunkenu keppinsä sen naaraan jalkoväliin. Se on jo pettäny sua, sama kai se MITEN ja missä asennoissa.

Tämä taisi kuulua siihen toiseen ketjuun?

• Tykkää
Reactions: Jaska-

No ei oo kyllä meikäläiselle ainakaan ihan yks ja sama pitääkö mun mies haaremia itsellään..

• Tykkää
Reactions: Jaska-
Ehkä kannattais ottaa ensimmäisenä yhteyttä miehees ja kysyä pitääkö kuulemas jutut paikkaansa?

voihan sitä kokeilla :D Ja kuinkahan moni mies heti tunnustaa? Salli mun nauraa, se ei vaan toimi noin!
nimim petetty ja mies ei todellakaan olisi tunnustanut, ellei minulla olisi ollut vedenpitävät todisteet. ja siltikin mies intti jonkun aikaa että mistä sä puhut, nyt en ymmärrä yhtään..

[QUOTE="A.P";25238937]No ei oo kyllä meikäläiselle ainakaan ihan yks ja sama pitääkö mun mies haaremia itsellään..[/QUOTE]

Ei tietenkään ole, näet pettämisen eri tavalla kuin miehet (keskimäärin)
Sinulle se varmaan merkitsisi jotain, pettäminen siis, miehelle se voi olla sama asia kuin käydä salaa mäkkärillä tuplajuuston syömässä.

Ei tietenkään ole, näet pettämisen eri tavalla kuin miehet (keskimäärin)
Sinulle se varmaan merkitsisi jotain, pettäminen siis, miehelle se voi olla sama asia kuin käydä salaa mäkkärillä tuplajuuston syömässä.

Tänään on perjantai. Ukkomiehet "kiittävät" sinua, kun viet pohjaa heidän täksi illaksi suunnittelemilleen selityksille.