Mitä tehdä suhteelle jossa olen kuin ansassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voiko näin käydä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voiko näin käydä?

Vieras
Mitä mä voisin tehdä,mun tunteet miestäni kohtaan on täysin kuolleet..En kestä nähdä miestä silmissäni,en halua hänen koskettavan itseäni enkä puhu hälle.Odotamme vauvaa,voiko nämä tunteet liittyä raskauteen? Haluaisin rakastaa miestäni niin ku ennenkin mutten pysty siihen.Miehessä ei ole mitään vikaa vaan minussa.en haluaisi erota mutta en tunne miestä kohtaan mitään,voiko tää tunne mennä ohi?

kyllä ne tunteet erittäin todennäköisesti liittyy raskauteen ja hormoneihin. Älä nyt vaan tee mitään hätiköityä.
Mieti mitä olette yhdessä saaneet aikaan, eli tuon syntyvän ihanan vauvan. Kyllä se rakkaus, hellyys, läheisyys ja kaikki se mikä sut sai aikanaan mieheesi rakastumaan, nostaa päätään jälleen, kun arki palaa kuvioon.

Onnea !

Niin minäkin todellakin haluaisin että tunteet palaisi.Mua säälittää mies kun kohtelen häntä niin huonosti vaikka hän yrittää tehdä kaikkensa että olisin onnellinen..tunnen itseni täysin hirviöksi...

Kaikki tunteet ovat sallittuja raskausaikana. Odottajan muuttuva vartalo ja mielen myllerrykset tunteiden aallokossa saattaa vaatia aikaa itselle enempi. Kannattaa tehdä itselle mukavia asioita joita ei vauvan syntymän jälkeen voi tehdä. Yhdessä lomalle mökille tai kylpylään tekisi varmasti hyvää,eli arjesta irtiottoja kumppanin kanssa parantaa ja lähentää suhdettanne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla on jo kolme lasta ennestään olemme siis uusperhe eikä mulla ole koskaan aikasemmissa raskauksissa ollut mitään vastaavaa,en ymmärrä itseäni.

Sitä paremmalla syyllä... :/ Mä en tunnistanut itseäni pitkiin aikoihin sen jälkeen kun raskaaksi tulin. Joka raskaus on muutenkin erilainen, niin näissäkin asioissa.

Yhteistyössä