P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pöööö:nukkumaanmeno iltaisin pelottaa eniten... siksi kukunkin täällä netissä aina tosi myöhään, mut aina se vaan on pakko kohdata ja mennä nukkuun.
Alkuperäinen kirjoittaja pöööö:Itekki harrastin lukemista ennen enempi ni kuulin kaikki maholliset ja mahottomat äänet. Ja ei voinu mitään ku mielikuvitus pääsi valloilleen. Peiton allekkaan ei uskalla mennä ku "se" voi olla kohta mun sängyn vieressä.
Mies on ollu nyt viikon pois mut tulee onneksi huomenna. Saa nähä millon taas lähtee. Aiko kyllä minun mieliksi pitää vähän lomaa "sorsastusvapaata" tässä lähiaikoina! Mikä tähä auttaa... ei ainakaan yksin olo niin ku jotku täällä väittää. Mietinki tossa just et missähän hullujenhuoneella mä kohta oon jos vielä kauan oon yksin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pöööö:minkä ikänen oot NeitiNasu? Ite kohta 21.
Alkuperäinen kirjoittaja pöööö:Dietorella, millanen tilanne sullä päivisin iltaisin yleensä sillon ku lapsetki hereillä? Oon itekki miettiny et mitä jos tuliski joku? En todellakaan tiedä mitä tekisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tytsille:Eikö sun pitäs olla jo tuutimassa??
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Pimeässähän on turvallista. Möröt ja sarjamurhaajat ei näe, milloin hyökkäät karjaisten niiden kimppuun.Alkuperäinen kirjoittaja kgbfbjtfjg:Kyllä mäkin pelkään pimeetä vaikka oon jo 26v. En välttämättä noin paljon ku tytsi. Siis enää.