Ollaan miehen kans oltu yhdessä 6,5v. Yhteinen lapsemme syntyi vuosi sitten. Kun raskaaksi tulin, seksi loppui melkeinpä seinään, syy oli, ettei vauvaan satu ym. Mulla silti halut oli raskaanakin. No sit synnytyksen jälkeen seksi taas maistui hetken miehelleni, minulle maistuisi edelleenkin. Lapsen syntymän jälkeen olemme rakastelleet.. mahtuu molempien käsien sormiin ja vieläpä jää sormia vapaaksikin! Ja jos rakastelemme, niin se on lähinnä sitä, että olen sitä kinunnut viikon kaksi ja sit se onkin vain suoritus, eli olen huomannut, että miehen tavoite on sitten saada mulle se orgasmi ja vielä kysyy aina rakastelun päälle, että no ootko nyt tyytyväinen. Joo, läheisyyttä kaipaan ihan SAIRAASTI, mutta noiden rakastelujen jälkeen tulee vain aina surullisempi olo. Nykyään riitelemme/kinastelemme melkeinpä päivittäin, itse elän jatkuvassa puutteessa (siis ihan läheisyyspuutteessa), välillä päiviä, ettemme edes kosketa toisiamme! Rakastan kyllä miestäni ja ero tuntuisi jo lapsen takia kamalalta, mutta en mä jaksa enään näinkään elää. Joka päivä niin surullinen, väsynyt, kiukkuinen olo ja sit se kostautuu lapsen kans oloon. Ja sekin pistää v.ituttaan! Ja huomaan itsestäni, että jos on parempi päivä miehen kans, niin olonikin heti muuttuu. Mutta minusta vain tuntuu, että mies ei halua tehdä mitään tän suhteen eteen..silti välillä puhuu toisesta lapsesta ym. Tuntuu siltä, että hän rakastaa kyllä.. mutta rakastaa tätä perheajatusta, ei minua.... en tiedä, mutta kovasti tilanne surettaa :'( :'(
Olisi kiva kuulla, jos joku on kokenut vastaavanlaista tai olisi minulle antaa hyviä neuvoja.
Olisi kiva kuulla, jos joku on kokenut vastaavanlaista tai olisi minulle antaa hyviä neuvoja.